|
NL007XXL update.
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
Som de flesta märkt är showen tillsvidare flyttad en vecka.
Jag vill inte gå in på detaljer, eftersom jag knappt själv vet vad som hänt, men vi kan kortfattat säga att det inte var någon på trancesphere som var fysiskt eller fysiologiskt närvarande nog att dra igång seten.
Mer detaljer att komma. |
|
|
| Sorrow |
Ok, så här ligger det till.
Trancesphere gjorde en liten miss, milt sagt. Saken är dock nu utagerad, och programmet kommer istället att gå nästa lördag 20-03.30.
Jag ber om ursäkt å Trancespheres vägnar och hopppas att ni lyssnar nästa vecka ist. |
|
|
| Gate 42 |
Sånt här är alltid tråkigt, satt och tittade lite i #trancesphere när du blev mer och mer förtvivlad igår och timmarna gick.
Självklart blir det en lyssning nästa lördag om inget annat krockar (som utgång, magbesvär eller dylikt ;) ). |
|
|
| Sorrow |
Ja, det är ju lite lätt enerverande när det as upp och det är inte är mitt fel, framförallt när jag är den som får ta smällen.
Nu har allt löst sig dock, så på återseende nästa lördag. ;) |
|
|
| M1cro5lave |
| *tuggar frenetiskt på min penna medan jag väntar tills nästa lördags show :D |
|
|
|
|