return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
NL007XXL update.
View this Thread in Original format
Sorrow
Som de flesta märkt är showen tillsvidare flyttad en vecka.

Jag vill inte gå in på detaljer, eftersom jag knappt själv vet vad som hänt, men vi kan kortfattat säga att det inte var någon på trancesphere som var fysiskt eller fysiologiskt närvarande nog att dra igång seten.

Mer detaljer att komma.
Sorrow
Ok, så här ligger det till.

Trancesphere gjorde en liten miss, milt sagt. Saken är dock nu utagerad, och programmet kommer istället att gå nästa lördag 20-03.30.

Jag ber om ursäkt å Trancespheres vägnar och hopppas att ni lyssnar nästa vecka ist.
Gate 42
Sånt här är alltid tråkigt, satt och tittade lite i #trancesphere när du blev mer och mer förtvivlad igår och timmarna gick.
Självklart blir det en lyssning nästa lördag om inget annat krockar (som utgång, magbesvär eller dylikt ;) ).
Sorrow
Ja, det är ju lite lätt enerverande när det as upp och det är inte är mitt fel, framförallt när jag är den som får ta smällen.

Nu har allt löst sig dock, så på återseende nästa lördag. ;)
M1cro5lave
*tuggar frenetiskt på min penna medan jag väntar tills nästa lördags show :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement