return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Iedereen Bedankt !
View this Thread in Original format
Haze
(ook) dankzij jullie stemmen hebben wij de Q-Dance Qlubtempo#6 contest gewonnen ! :)

zie post


De Qlubtempo # 6 winnaars zijn DJ Haze & Abyss geworden.
Zij zullen op Qlubtempo # 8 achter de wheels of steel hun draaikunsten vertonen in area 2.

Dit DJ-team is sinds begin jaren 90 bezig hun eigen sound neer te zetten.
In het begin was dit ook voornamelijk Hardcore, waarmee zij onder andere een aantal maal op Thunderdome
on Tour stonden. Ook op het voormalige New Dance radio hebben zij hun kunsten kunnen vertonen.
Vandaag de dag draaien zij vooral een mix van stevige progressive en harde techno.


aantal votes: 140

(zie Q-Dance talents )

THANX !
Miss Proximus
Graag gedaan :) Gefeliciteerd en suc7 maatje!
!_PeTrUs_!
Das echt wel beter man. Ik weet niet wat je draait, maar hopelijk zien we je een keer draaien. Veel suk6...

GReeTZ
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Das echt wel beter man. Ik weet niet wat je draait, maar hopelijk zien we je een keer draaien. Veel suk6...

GReeTZ


je kan ze as woensdag bij id&t radio (q-dance) al hore ,hoorde ik woensdag
TranceFool
Dit hebben we graag over voor een TA, moet wel goede muziek uitkomen :D:p, veel suc6
HiGH_NrG
En over een paar maandjes kunnen we jullie zien op de mainstages op feesten?? :D
NiTro
Wat zeg je? Krijgt iedereen op het TA forum vrijkaartjes? :D
Dj Alpha
Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar toch gefeliciteerd en die vrijkaartjes zijn altijd welkom :) gheghe :D
OENKABOENKA
Haze remember me :) :)

Nog maals gefeliciteerd


{-_-}
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement