|
Iedereen Bedankt !
|
View this Thread in Original format
| Haze |
(ook) dankzij jullie stemmen hebben wij de Q-Dance Qlubtempo#6 contest gewonnen ! :)
zie post
De Qlubtempo # 6 winnaars zijn DJ Haze & Abyss geworden.
Zij zullen op Qlubtempo # 8 achter de wheels of steel hun draaikunsten vertonen in area 2.
Dit DJ-team is sinds begin jaren 90 bezig hun eigen sound neer te zetten.
In het begin was dit ook voornamelijk Hardcore, waarmee zij onder andere een aantal maal op Thunderdome
on Tour stonden. Ook op het voormalige New Dance radio hebben zij hun kunsten kunnen vertonen.
Vandaag de dag draaien zij vooral een mix van stevige progressive en harde techno.
aantal votes: 140
(zie Q-Dance talents )
THANX ! |
|
|
| Miss Proximus |
| Graag gedaan :) Gefeliciteerd en suc7 maatje! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Das echt wel beter man. Ik weet niet wat je draait, maar hopelijk zien we je een keer draaien. Veel suk6...
GReeTZ |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Das echt wel beter man. Ik weet niet wat je draait, maar hopelijk zien we je een keer draaien. Veel suk6...
GReeTZ |
je kan ze as woensdag bij id&t radio (q-dance) al hore ,hoorde ik woensdag |
|
|
| TranceFool |
| Dit hebben we graag over voor een TA, moet wel goede muziek uitkomen :D:p, veel suc6 |
|
|
| HiGH_NrG |
| En over een paar maandjes kunnen we jullie zien op de mainstages op feesten?? :D |
|
|
| NiTro |
| Wat zeg je? Krijgt iedereen op het TA forum vrijkaartjes? :D |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar toch gefeliciteerd en die vrijkaartjes zijn altijd welkom :) gheghe :D |
|
|
| OENKABOENKA |
Haze remember me :) :)
Nog maals gefeliciteerd
{-_-} |
|
|
|
|