return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Nieuwe Marco V releases
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Ik was gister naar de intro-week van de KUB in tilburg geweest, nee ik ben geen eerstejaars :D, maar Marco V kwam dusse... ja dan gaan we maar ff :)
Heb ff gezellig met hem staan babbelen want die gozer is dus echt supercool, geen kapsones, geen afstand houden enzo, lekker rielekst. Ik vroeg hem dus wanneer ie GODD ging uitbrengen en hij zei dat er eerst nog een andere plaat van hem uit zou komen. Die draaide die dan uiteindelijken wat blijkt, wat gedacht werd dat de nieuwe collusion zou worden (de 1e plaat van Tiësto op DV voor wie nog niet weet welke) wordt dus uitgebracht onder ze eigen naam, hij wist even de titel niet meer maar hij stond in zijn eigen top 10 op zijn website zeit-ie. Eind September komt die plaat dus en GODD komt eind Oktober Galnis :D
Btw, tis dat die plaat nog een testpress was, anders had ik hem nu al thuis liggen :)

GreetZ, DC

Btw, zie net staan dat het Marco V - Simulated is!
Blik
dat die plaat zo zou weten wist ik al, had ik al ergens gelezen, eind september duurt nog zo gruwelijk lang!!!!!!!!
Bellie
Ja marco V is echt een coole gast.heb hem 1x in Kreta gesproken dit jaar en 1x in a'dam.altijd vrolijk,altijd aardig.TOPGOZER!!Goeie voorbeeld voor de zogenaamde "ik ben dj dus ik ben belangrijk" kapsonesmensen.
Petje af.....

GREETZ!!
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Bellie
Goeie voorbeeld voor de zogenaamde "ik ben dj dus ik ben belangrijk" kapsonesmensen.


Euh... just guessing here... DJ Jean??:rolleyes:
Nastra Azzurro
Zeker ToFU D()()D.......Ik had hem in de Sandokan ontmoet......Gewoon DOWN 2 Gravel weet je
TranceFool
Die plaat is denk ik Simulated!!!!! Ik heb een sample gehoord en die is echt lekka, echte V.Ision style :D:D:D
After8
ik ken er een die heeft pas echt kapsones EN HET IS NOG
EEN KUT DJ OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MARK VAN DALE :D :D :D
New Wave
Ik heb ook een keer met Marco V gesproken in de Klaveet, inderdaad een hele relaxde gast, heel vriendelijk, inderdaad geen kapsonuslijer, hele toffe gast.


LATOX!
TimeportE
En niet alleen aardig, die gast kan draaien als een gek en produceert de ene na de andere lekkere plaat.. voor mij staat Indicator (V.II) nog steeds boven aan. :) vette plaat!..

Boss
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik was gister naar de intro-week van de KUB in tilburg geweest, nee ik ben geen eerstejaars :D, maar Marco V kwam dusse... ja dan gaan we maar ff :)
Heb ff gezellig met hem staan babbelen want die gozer is dus echt supercool, geen kapsones, geen afstand houden enzo, lekker rielekst. Ik vroeg hem dus wanneer ie GODD ging uitbrengen en hij......


..net terug uit tilburg... (ben wel 1e jaars :) ) 'k vond marco trouwens zeer aardig draaien... eerste half uurtje was matig, maar daarna was 't echt heel sterk ! alleen jammer dat 't daar bij Plato zo warm was.. me shirt is er nu nog steeds nat van :eek:

maar wanneer heb je met marco v gepraat?? na z'n set ging 'ie al heel snel weg... kon na z'n set alleen maar ff z'n hand schudden en zeggen dat 'k z'n set heel goed vond... toen liep ie al weg... had ook best ff met 'm willen lullen... :(

Ding Chavez
Ik stond rechts naast hem, op dat podium, wit shirt aan. Heb gewoon tijdens zijn set af en toe met hem gepraat, al toen ie begon met obscura ben ik naast hem gaan staan en ben niemeer weggegaan :)
Btw, voor de Marco V fans: 27 september "Marco V In Charge" in de Danssalon in Eindhoven. Sort of Solo Tour van Marco :) 6 uur lang Marco V :D
Boss
hm... wit shirt... nie echt opgevallen...
ik was er met 2 vrienden... hadden alle drie 'n zonnebril op :cool: :D ... we stonden 3kwart van de avond voor de djroom van die belachelijke dj koen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement