|
1 mei 2004 Antwerp Is Burning, met o.a Armin, M.I.K.E, Sven Väth ea.
|
View this Thread in Original format
| sandradehond |
hee,
ik wilde ff weten of er nog meer Nederlanders naar dit feest gaan...
het is in het sportpaleis in Antwerpen
LINE-UP
Main Hall:
21.00 - 22.45: TBA
22.45 - 23.00: grote opening
23.00 - 00.30: Christopher Lawrence
00.30 - 01.15: M.I.K.E. live
01.15 - 03.15: Armin Van Buuren
03.15 - ? : Richie Hawtin
? - 07.00: Sven Väth
Room 1:
Dj Rezza (winnaar van I Love Techno wedstrijd)
Geatano Parisio
Marco Bailey
Armin Van Buuren & M.I.K.E. back 2 back
Fred Baker
meer info... www.antwerpisburning.be |
|
|
| Sabina |
Wij waren van plan om hier een leuk weekendje van te maken :D
Maar ik vind de line up (voor mij dan he) te magertjes.
Plus dat Armin EN Push de 29ste ook in Amsterdam draaien hebben we dus voor de XL gekozen.... stuk goedkoper :D |
|
|
| TOR |
ik zou ook voor XL gaan
maar ik kan er onmogelijk geraken die donderdag, dus voor mij wordt het AiB
zal ook vet zijn, M.I.K.E. exclusief met een volledig nieuwe live act..
en Armin stelt nooit teleur. |
|
|
| franzelare |
| ik ga naar de XL en hier heen :) |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ga naar de XL en hier heen :) |
Bikkel :D
Vind t wel jammer, was graag daar heen gegaan.... maar niet voor deze line up. |
|
|
| TOR |
jullie Nederlanders zijn teveel gewoon
dit is het beste wat wij in België op een heel jaar te zien krijgen.. :( |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by TOR
jullie Nederlanders zijn teveel gewoon
|
We zijn gewoon verwend :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
We zijn gewoon verwend :D |
En dan af en toe nog klagen we ;) :D |
|
|
| sandradehond |
k vind dat we ook best mogen klagen hoor....
in belgië hebbe ze tenminste mayday en in duitsland ook,
maar wij niet...:(
en de tickets voor de feesten daar zijn ook way goedkoper!! |
|
|
| Wildfir3 |
| Jah maar wij moeten het dan ook telkens weer met diezelfde dj's doen... al de derde keer armin en mike op aib, zzzzzzzzz |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by sandradehond
k vind dat we ook best mogen klagen hoor....
in belgië hebbe ze tenminste mayday en in duitsland ook,
maar wij niet...:(
en de tickets voor de feesten daar zijn ook way goedkoper!! |
met mayday heb je echt niks gemist hoor, organisatie was te brak voor woorden. Bovedien kwam Gielen niet opdagen,allemaal treurige breezahs wat de sfeer hoogst waarschijnlijk niet te goede kwam. Bovedien is Gielen nog vervange door een of ander dronkelap die the white strips tot 2 maal stond te spaaien. Kortom jullie hebben echt niks gemist hoor. |
|
|
|
|