return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
1 mei 2004 Antwerp Is Burning, met o.a Armin, M.I.K.E, Sven Väth ea.
View this Thread in Original format
sandradehond
hee,

ik wilde ff weten of er nog meer Nederlanders naar dit feest gaan...
het is in het sportpaleis in Antwerpen

LINE-UP


Main Hall:

21.00 - 22.45: TBA

22.45 - 23.00: grote opening

23.00 - 00.30: Christopher Lawrence

00.30 - 01.15: M.I.K.E. live

01.15 - 03.15: Armin Van Buuren

03.15 - ? : Richie Hawtin

? - 07.00: Sven Väth


Room 1:

Dj Rezza (winnaar van I Love Techno wedstrijd)

Geatano Parisio

Marco Bailey

Armin Van Buuren & M.I.K.E. back 2 back

Fred Baker

meer info... www.antwerpisburning.be
Sabina
Wij waren van plan om hier een leuk weekendje van te maken :D

Maar ik vind de line up (voor mij dan he) te magertjes.
Plus dat Armin EN Push de 29ste ook in Amsterdam draaien hebben we dus voor de XL gekozen.... stuk goedkoper :D
TOR
ik zou ook voor XL gaan

maar ik kan er onmogelijk geraken die donderdag, dus voor mij wordt het AiB

zal ook vet zijn, M.I.K.E. exclusief met een volledig nieuwe live act..
en Armin stelt nooit teleur.
franzelare
ik ga naar de XL en hier heen :)
Sabina
quote:
Originally posted by franzelare
ik ga naar de XL en hier heen :)


Bikkel :D

Vind t wel jammer, was graag daar heen gegaan.... maar niet voor deze line up.
TOR
jullie Nederlanders zijn teveel gewoon

dit is het beste wat wij in België op een heel jaar te zien krijgen.. :(
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by TOR
jullie Nederlanders zijn teveel gewoon


We zijn gewoon verwend :D
Freezel
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
We zijn gewoon verwend :D


En dan af en toe nog klagen we ;) :D
sandradehond
k vind dat we ook best mogen klagen hoor....
in belgië hebbe ze tenminste mayday en in duitsland ook,
maar wij niet...:(
en de tickets voor de feesten daar zijn ook way goedkoper!!
Wildfir3
Jah maar wij moeten het dan ook telkens weer met diezelfde dj's doen... al de derde keer armin en mike op aib, zzzzzzzzz

Eagle`
quote:
Originally posted by sandradehond
k vind dat we ook best mogen klagen hoor....
in belgië hebbe ze tenminste mayday en in duitsland ook,
maar wij niet...:(
en de tickets voor de feesten daar zijn ook way goedkoper!!


met mayday heb je echt niks gemist hoor, organisatie was te brak voor woorden. Bovedien kwam Gielen niet opdagen,allemaal treurige breezahs wat de sfeer hoogst waarschijnlijk niet te goede kwam. Bovedien is Gielen nog vervange door een of ander dronkelap die the white strips tot 2 maal stond te spaaien. Kortom jullie hebben echt niks gemist hoor.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement