|
A.s. donderdag Ferry gratis in Hotel Arena
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Ferry Corsten videoclip party
DJ Ferry Corsten heeft zojuist besloten om a.s donderdag 15 april voor zijn fans, partypeople en de nationale media een gratis feest te geven in Hotel Arena te Amsterdam.
Tijdens deze avond zullen er tevens videoclip opnamen worden gemaakt voor zijn nieuwe single "IT'S TIME" welke afkomstig is van het succesvolle album "RIGHT OF WAY" Ferry Corsten zijn laatste single "Rock your body, rock" kwam onlangs in Engeland op nummer 11 binnen in de officiele UK Charts.
Bovendien zal Ferry in Hotel Arena worden bijgestaan door diverse bevriende Dj's, welke samen met Ferry zorg zullen dragen voor een onvergetelijke avond.
Dus raden wij aan op tijd aanwezig te zijn in verband met de capacitiet van Hotel Arena.
Lokatie: Hotel Arena
Adres: 's-Gravensandestraat 51 / 1092 AA / Amsterdam
Dresscode: Partywear
Tijden: 22:00 till 03:00
(bron www.partyscene.nl) |
|
|
| kolkiewolkie |
| 3 uur afgelopen.. :whip: weer zo'n knaken tijd :( . |
|
|
| Yarnie |
| feestjes in hotel arena zijn altijd wel lachen jammer genoeg moet ik de volgende dag werken :sadgreen: |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
zal vast wel uitlopen :D |
mja maar niet tot de eerste trein om 6 uur :( |
|
|
| BaRTeZ |
klinkt cool, en t kost geen eurocent :D
alleen jammer van die eindtijd, aangezien mijn eerste trein ook pas rond 6 uur gaat :) |
|
|
| franzelare |
| ik moet helaas werken de volgende dag, en daar kan ik echt niet onderuit komen :( |
|
|
| emma |
ben ook van plan even langs te komen maar 3u is idd kuttijd:rolleyes:
valt er veel te beleven dan in amsterdamcity? |
|
|
| kolkiewolkie |
| Valt volgens party wat tegen... maar je kunt misschien little theseus vragen :) . Ik heb gekeken en als het echt om iets over 3 afgelopen is doe ik 5 uur over de terugweg... da's dus om 8.00 onder de wol... hmmmmz nou vind ik dat niet zo erg, maar 2x een uur wachten is wat minder... |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik denk dat ik wel even ga kijken. Het is ongeveer 5 minuutjes fietsen voor mij :D.
Maar partywear? hmmm :rolleyes: |
|
|
| Robert |
| Misschien ga ik wel ff kijken, blijf alleen echt niet tot 3 omdat ik vrijdag school heb :whip: |
|
|
| Original |
Hoor ik daar gratis:D
Denk dat ik ook wel ff een kijkje ga nemen. |
|
|
| M_Peror |
| Iemand geweest? Hoe was 't? |
|
|
|
|