|
Ep E B Day Gil
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
טוב שמתי לב שלא פתחו לו ט'רד...
אז מזל טוב גיל הילד הלא רגיל
שלפעמים הוא קצת מגעיל ויש לו אינסטינקט טו קיל
הלך אתמול בשביל עם נשיא ששמו ביל
ואז טס כמו טיל הביתה לישון
:p
:crazy: :eyespop: :disbelief :haha: :happy2: :tongue3 :crazy: :haha: :stongue: :eyespop: :disbelief :clown:
מזל טוב דוד |
|
|
| Narcotic Mind |
| מזל טוב גבר! |
|
|
| Black-Dragon |
| מזל טוב גבר גבר מקווה שתבוא לרייבולושן זו אחלה דרך לחגוג יומולדת :) |
|
|
| KosmiK-G8 |
גיל מזל טוב
מי יתן ובעוד כמה שנים יום הולדת שלך יחגג עם ליין אפ מרשים וחלומי ...
של טובי תקליטני הניו יורק האוס |
|
|
| AnthemFreak |
| מזל טוב די ג'יי!!:D |
|
|
| Sm0keMachine |
מזל טוב אחי..!
בן כמה אתה, 22?
ממש זקן:p |
|
|
| KosmiK-G8 |
דרך אגב גיל...
למה התאריך שלך לא מופיע בפרטים..? |
|
|
| oDrori |
רועי רד מהסמים.
Rגיל שיהיה לך יומולדת נהד
שתה הרבה זה טוב לבריאות הנפש :) |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב אחשלו
חחח רועי המשורר הלאומי של טראנסאדיקט |
|
|
| Segev |
חחח רועי כמה קבלת בספרות?
מזל טוב גיל!! |
|
|
|
|