|
Ferry's "nya tune" Everything Goes
|
View this Thread in Original format
| ice_key |
Hörde den först idag, Everthing Goes heter den...
Är även Official TMF Awards 2004 Temat....
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ice_key
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
betyder det att låten inte var nå bra? |
|
|
| St_Andrew |
| den e soft, fast kort :) |
|
|
| ShyTrance |
| den e grym :cool: |
|
|
| ice_key |
| quote: | Originally posted by Glorie
betyder det att låten inte var nå bra? |
Näääädååååå ;)
Avslutar alla mina inlägg med sånna ;)
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| NooN |
Fick midin igår så man har redan börjat remixa den :D
Men sen hur seriöst det blir vet jag inte... :rolleyes: |
|
|
| jofawe |
den var ju lite ... speciell..
men den funkar :) |
|
|
| BrainmaN |
| Jag gillade den skulle vart lite längre bara kändes lite kort i rocken |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by BrainmaN
Jag gillade den skulle vart lite längre bara kändes lite kort i rocken |
Bara att spela den flera gånger! :-)
Härlig sommarlåt, blev inspelad på min md idag... Där ser ni, jag spelar inte bara in på kassette :-) |
|
|
|
|