return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ferry's "nya tune" Everything Goes
View this Thread in Original format
ice_key
Hörde den först idag, Everthing Goes heter den...

Är även Official TMF Awards 2004 Temat....



:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
Glorie
quote:
Originally posted by ice_key
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


betyder det att låten inte var nå bra?
St_Andrew
den e soft, fast kort :)
ShyTrance
den e grym :cool:
ice_key
quote:
Originally posted by Glorie
betyder det att låten inte var nå bra?



Näääädååååå ;)

Avslutar alla mina inlägg med sånna ;)



:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
NooN
Fick midin igår så man har redan börjat remixa den :D
Men sen hur seriöst det blir vet jag inte... :rolleyes:
jofawe
den var ju lite ... speciell..

men den funkar :)
BrainmaN
Jag gillade den skulle vart lite längre bara kändes lite kort i rocken
sipowitz
quote:
Originally posted by BrainmaN
Jag gillade den skulle vart lite längre bara kändes lite kort i rocken


Bara att spela den flera gånger! :-)


Härlig sommarlåt, blev inspelad på min md idag... Där ser ni, jag spelar inte bara in på kassette :-)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement