|
"Naranja" ?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Sniper
אויש אריק\אילן אתם כ"כ שרוטים
מה ניסגר איתכם?@ |
היה אתמול ירח מלא...:rolleyes:
אריק השפיע עלי...זה לא אני... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
היה אתמול ירח מלא...:rolleyes:
אריק השפיע עלי...זה לא אני... |
שקרן מנובל |
|
|
| Hell_Copter |
חדל קשקשת ברשת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!$@%@^@%%@#!$#!@$!@#%@^
עכשיו...
מה זה הטראק הזה... נראה לי פספסתי אותו |
|
|
| markfeldman |
תודה על התשובות היצירתיות....
נסכם ונאמר ש-NARANJA זה כתום-לבן |
|
|
| Hell_Copter |
דוד...
מכיוון שאתה פתחת את הט'רד...
שתף אותי בבקשה מה זה הטראק הזה... |
|
|
| markfeldman |
MR Sam ????
אתה לא מכיר ?? |
|
|
| Hell_Copter |
קבל שלילי בעניין...
אני מזה לא מעודכן במוזיקה בזמן האחרון.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | קבל שלילי בעניין... |
אח שלי... אוי ואבוי לך ! אתה נושא עוד את סמל הפורום... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי... אוי ואבוי לך ! אתה נושא עוד את סמל הפורום... |
לפי מה שאילן אמר לי זה לא כזה נורא שפספסתי את זה
הוא אמר זה בסדר... לא מרגש
וזה לא קשור לזה שאני עם סמל הפורום
הצבא בכל זאת עושה את שלו
עם כל הקבע שלך אני רואה שאתה המון בבית... אם לא כל יום...
אז זה בכל זאת פאקטור... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לפי מה שאילן אמר לי זה לא כזה נורא שפספסתי את זה |
נתחיל מזה, ש-NARANJA הוא קטע ע נ ק ! ! ! !
קטע טרייבל סוחף וקיצבי !
שנית, נכון, אני בקבע ואני כל יום בבית (בחירה שלי) ואני מתעדכן לא רע.
בכל אופן גם שהייתי ביחידה סגורה התעדכנתי לא מעט, זה תלוי בסדר העדיפויות שלך... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
נתחיל מזה, ש-NARANJA הוא קטע ע נ ק ! ! ! !
קטע טרייבל סוחף וקיצבי !
שנית, נכון, אני בקבע ואני כל יום בבית (בחירה שלי) ואני מתעדכן לא רע.
בכל אופן גם שהייתי ביחידה סגורה התעדכנתי לא מעט, זה תלוי בסדר העדיפויות שלך... |
אם זה טרייבל אז בקטנה... לא יודע גם ככה כמה הייתי אוהב את זה...
ויש לי כמעט הכל...
פשוט לא תמיד יוצא לי לשמוע הכל
יש לי עוד המון ריליסים שהורדתי ולא הספקתי לשמוע עדיין |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | יש לי עוד המון ריליסים שהורדתי ולא הספקתי לשמוע עדיין |
גם לי יש פול ריליסים... אבל אני מתעדכן דרך תחנות הרדיו האינטרנטיות... |
|
|
|
|