return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Rekyl : För er som gillar techno/drum´n base
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Rekyl : 17 april

Ser ju ut att va grymt iaf om man gillar techno & drum´n base

Techno Stage:
Live: MAU

DJs:
Adam Beyer
Cari Lekebusch


Drum'n'bass Floor:
Eldar
Boj Lucki
Toni Bassi
Hans O.G.
Trickykid B2B Fonetik
MC Rhymatic


Plats: Stockholm / Nymble (T)-Tekniska Högskolan, Drottning Kristinas v. 19
Öppet: 20.00 - 02.00
Ålder: 18
Pris: 100:- / Gratis före 22:00
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Adam Beyer


JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!! :crazy: :crazy: :crazy:
staz
grymt
lonne
Det blir nog bli rätt soft! Jag såg posters på hötorget idag.
Amnezia
fn ser inte dumt ut men har fn inte råd... digge kostar ju 300 bara inträde sen ska man resa från lilla örebro me:mad: :p
AC.
Räkna lätt med mig!
Vilka fler kan man räkna med?
Lonne?
Staz?
Steve?
Doter?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by AC.
Räkna lätt med mig!
Vilka fler kan man räkna med?
Lonne?
Staz?
Steve?
Doter?


Kom just på att brorsan nog är skyldig mig 1100:- så de blir nog först på en födelsedags fest (boooring) och sen till detta :) E fan sugen !
AC.
Blir det inga fler än jag och Doter eller?

Kan ju itne missa ut på en av världens bästa technojocks! :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement