|
Armin nu op TMF
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
Armin van buuren nu op tmf bij play
gaat over feestje op bootje aanstaande 17 april
waar ik ook zal zijn :)
EDIT
Alweer afgelopen
maar wordt waarschijnlijk nog een keer herhaald van de week in het programma play
EDIT |
|
|
| emma |
zei hij iets intresting ?
of oud nieuws? |
|
|
| sndh |
| heb alleen het laatste stukje gezien, dat ie zei dat er nogal wat kaas werd gemaakt...je had die post moeten zien kijken, kaas...hmm? |
|
|
| franzelare |
| hmm jammer dat ik het gemist heb, nouja TMF kijken is eigenlijk tegen mij princiepes ;) |
|
|
| moogwai |
| Zag het ook ff tijdens het zappen. Dan heb je 2 minuten Armin, 3 top 40 hits en reclame en weer 2 minuten Armin.. kortom onmogelijk te volgen dus! Zap.. |
|
|
|
|