|
Spam - again?
|
View this Thread in Original format
| dEEkAy |
Hat wer evtl auch so eine PM bekommen?
| quote: |
Hiya mate!
My name is Turbo Stella and i moderate on a new UK based dance sub forum called THE CLUB HOUSE @ www.music-discussion.com/forum
Im looking for new and interesting people to join our pages and help build up the popularity of the forum. I took a look at your profile and would now like to invite you to join THE CLUB HOUSE.
I hope you like the site, obviously in its early stages, but with a lot of potential im sure you'll agree.
Hope 2 see you there
P.S. i noticed you like PVD, im going to see him at Homelands this year - am very excited bout it!
|
|
|
|
| smoking-joe |
:whip:
| quote: | Hiya mate!
My name is Turbo Stella and i moderate on a new UK based dance sub forum called THE CLUB HOUSE @ www.music-discussion.com/forum
Im looking for new and interesting people to join our pages and help build up the popularity of the forum. I took a look at your profile and would now like to invite you to join THE CLUB HOUSE.
I hope you like the site, obviously in its early stages, but with a lot of potential im sure you'll agree.
Hope 2 see you there
P.S. i noticed you love DJ Tieso, im seeing him @ Heaven, London next month!!!!!
___________________
|
|
|
|
| King][Randy |
| Ich noch nicht, zum Glück:nervous: |
|
|
| arctic light |
Ich habs ebenfalls bekommen... :crazy:
Der Unterschied: Bei mir wurde unter "P.S." Tiesto angesprochen. offenbar schaut er im Profil nach und wandelt das Ganze dementsprechend ab. |
|
|
| Veracocha |
bei mir stand das carte blanche ja ein toller track wäre,
immerhin macht er sich sogar gedanken drüber... :D :D :D |
|
|
| smoking-joe |
| quote: | Originally posted by Veracocha
bei mir stand das carte blanche ja ein toller track wäre
|
recht hat er ! :D |
|
|
| Sir. Lunchalot |
| Problem ist bereits Thema und es wird sich bereits angenommen. :) |
|
|
|
|