|
Help, HD gecrashed
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Een paar uur geleden is mijn Harde schijf gecrashed, met daarbij 15 GB aan muziek :( :( :( :( :( :(
Kan ik hier nog iets van terugkrijgen of is dat een kansloze missie.
(nu baal ik van het feit dat ik geen back-ups van MP3s maak)
:whip: :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Das ed up zeg :confused: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
Een paar uur geleden is mijn Harde schijf gecrashed, met daarbij 15 GB aan muziek :( :( :( :( :( :(
Kan ik hier nog iets van terugkrijgen of is dat een kansloze missie.
(nu baal ik van het feit dat ik geen back-ups van MP3s maak)
:whip: :whip: |
Volgens mij kan je daar helemaal niets meer mee.
Dat wordt flink downloaden kerel :) |
|
|
| WTB |
Das balen zeg, ik heb het zelf ook al 2 keer gehad (met maar liefst 60 GB aan mp3s). Er is echter wel een manier om wat terug te krijgen, er zijn meerdere data recovery programmaatjes maar ik heb zelf het meeste succes gehad met GetDataBack for NTFS. Deze gaat je harde schijf helemaal bij langs op zoek naar 0-en en 1-en en daar weet ie vaak nog wel wat moois van te maken. Ik heb er toen nog wel een Gig of 15 mee terug gekregen.
Succes ermee,
WTB. |
|
|
| moogwai |
Dat is zeker kut :whip:
Maar WTB.. 2x al??? Bij mijn verschillende pc's inmiddels is nog nooit een harde schijf gecrashed, hoe krijg je dat voor mekaar of hou je het gewoon bij domme pech? |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by moogwai
Dat is zeker kut :whip:
Maar WTB.. 2x al??? Bij mijn verschillende pc's inmiddels is nog nooit een harde schijf gecrashed, hoe krijg je dat voor mekaar of hou je het gewoon bij domme pech? |
Binnen 2 maanden 2 keer zelfs :(. Ik heb een interne harde schijf in mijn laptop en die klonk opeens alsof hij dacht dat ie een koffiezet apparaat was geworden. Geen idee waardoor die kapot gegaan was. Maar een anderhalve maand later ging mijn externe harde schijf (200 gig) naar zijn grootje maar dat kwam waarschijnlijk door mijzelf doordat ik niet altijd netjes via windows de schijf ging afkoppelen maar als ik haast had trok ik soms gewoon het fire-wire kabeltje eruit :clown:...
WTB. |
|
|
| Raymond |
Koop een HD-cooler scheelt een hoop gezeur :D
Ik heb er ook een twee op mijn schijven zitten en ze draaien als een zonnetje!
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Tranceaddict Does Not Support File Sharing
haha nee man klote voor je, idd die proggies proberen tis je enige kans :D |
allemaal geripped van vinyl en CD hoor :p
Ik breng de computer morgen naar de computerzaak, we krijgen de computer (zit nu op onze 2de computer) niet eens meer aan de praat, we denken dat de HDD dus helemaal naar de klote is. Wel toevallig, 1 maand geleden is de garantie verlopen... Ga ook meteen aan huun vragen of ze nog eventueel wat data terug kunnen vinden als de HDD niet kapot is
dit zuigt, voortaan dus MP3 CDs maken als back-up |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Blik
allemaal geripped van vinyl en CD hoor :p
Ik breng de computer morgen naar de computerzaak, we krijgen de computer (zit nu op onze 2de computer) niet eens meer aan de praat, we denken dat de HDD dus helemaal naar de klote is. Wel toevallig, 1 maand geleden is de garantie verlopen... Ga ook meteen aan huun vragen of ze nog eventueel wat data terug kunnen vinden als de HDD niet kapot is
dit zuigt, voortaan dus MP3 CDs maken als back-up |
Volgens mij kunnen ze bij computerzaken ook nog iets hardwarematigs doen, RMA ofzo heet dat. Dat is de allerlaatste mogelijkheid als niets anders meer werkt. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Blik
voortaan dus MP3 CDs maken als back-up |
Kan je beter DVD backups gaan maken, anders schiet het ook niet echt op ;)
maar erg verrot...hoop dat je nog wat terug kunt krijgen van je verzameling |
|
|
| th0m |
| quote: | Originally posted by Blik
Een paar uur geleden is mijn Harde schijf gecrashed, met daarbij 15 GB aan muziek :( :( :( :( :( :(
Kan ik hier nog iets van terugkrijgen of is dat een kansloze missie.
(nu baal ik van het feit dat ik geen back-ups van MP3s maak)
:whip: :whip: |
Dat had ik ook, alleen bij mij was ie gewist door eikels van HP die men laptop hadden "gerepareert". |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Volgens mij kunnen ze bij computerzaken ook nog iets hardwarematigs doen, RMA ofzo heet dat. Dat is de allerlaatste mogelijkheid als niets anders meer werkt. |
kost alleen wel een aardig zakcentje.:nervous: |
|
|
|
|