|
Northern Light compilation NU! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
| Nu är det Dréas.. :) |
|
|
| ice_key |
Taskiga skivor lr plattor? tycker d laggar lite? hmmmm...
Annars grymt bra låtval :)
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Sorrow |
Under mitt set? :conf:
Spelarna är kassa, men det är ju ändå tight..? Laggar nada under mitt set.. |
|
|
| ice_key |
Neeee.... Dreas set var det på?
Annars var det grymt bra set utav dig :) 10poäng till dig :)
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Sorrow |
Ah.. Jag missade en del av hans set, men det lätt som det laggade lite ett tag, ja.. Kan bero på en massa saker dock, han är vanligtvis väldigt säker annars. :)
Tack för poängen, btw.. ;) Kul att höra att man uppskattas. :) |
|
|
| JayBee |
det var ju riktigt bra ju. man kanske blir tvungen att komma på nästa fest när du spelar :)
(men du kanske kan spela med lite mer respekterade DJ's än hulken och phasio :P (altså enligt min smak dåra(hoppas inte de läser detta forum bara :toothless )) |
|
|
| Sorrow |
Haha.. Hulken är grym. :p Och Stefans set på High Voltage var brutalt.. :)
Känns som jag oftast spelar med Jezper.. :D |
|
|
| stanymi |
| quote: | Originally posted by Sorrow
Tracklist.
01. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
02. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)
03. Super 8 – Alba (Original Mix)
04. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)
05. George Hales – Autumn (Icone Remix)
06. Recluse – Yellow Moon (Octagen Remix)
07. Endre – Kallocain (Robert Nickson Remix)
08. Sun Decade - Follow You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
09. Dallas Superstars – I Feel Love (Original Extended Mix)
10. Nick Lunn & YOMC pres. Techno Punx – Energise (Original Mix)
11. Scarab vs DJ Stigma – Hunting 2004 (Original Mix) |
one year later...stanymi wakes up.
lol
very good set mate :) |
|
|
| Sorrow |
| Haha.. Thanks. Not the kind of tunes I spin these days, but nonetheless. All props are appreciated. ;) |
|
|
| slam-tvd |
| Diggar Faraway Project, Goldenscan, och Sun Decade som fan, keep up the good work!!! |
|
|
| Sorrow |
Heh.
Kan vara värt att nämnas, även om jag uppskattar alla trevliga kommentarer, att denna mix är mer än ett år gammal och att jag inte längre spelar trance av denna typ.
Ska mixa ihop en tre CD's promotionmix, kallad "Me, Myself & I", där den musik som definierar min stil som DJ kommer att återfinnas (för den som inte sett eller hört mig spela det senaste halvåret). Tracklists kommer jag göra offentliga nästa fredag, men jag kan ju avslöja så mycket att det blir en CD mörk prog, en techtrance och en techno. Hoppas att ni kommer gilla den minst lika mycket som den här. :) |
|
|
|
|