return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
wie moet er op dit moment...
View this Thread in Original format
Vadar
wie moet er op dit moment studeren naar wie mo dit.......bla bla bla SPEAK ENGLISH
Miss Proximus
haha...daar gaan we weer....weer diezelfde gozer die dus ECHT al 10 x in de TA gevangenis zit, onder 10 verschillende namen....begrijpen jullie? ik noem geen namen, want dat gedeelte snapt ie natuurlijk. Dusseee....doe iedereen een lol en negeer die gozer..óók in de chillout :)
AFTERNATIVE
kanner dan niet een ip-blok op zon irritant mannetje gezet worden....
Vadar
quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha...daar gaan we weer....weer diezelfde gozer die dus ECHT al 10 x in de TA gevangenis zit, onder 10 verschillende namen....begrijpen jullie? ik noem geen namen, want dat gedeelte snapt ie natuurlijk. Dusseee....doe iedereen een lol en negeer die gozer..óók in de chillout :)


I postes this thread because of YOU Miss Proximus . Do you tell people not to reply to every newbys threads . It isn`t fair and you no it , and speak english for christs sake .
Miss Proximus
I told people not to reply to YOUR thread, cuz u always come back here to spam and get attention..it's exhausting JAMES......or whatever ur real name is I KNOW WHO YOU ARE...GET A LIFE BEYOND TRANCEADDICT SUCKER.
Vadar
What makes you think I`m James ? Prove it Miss Proximus . PROVE IT !!
Eye-Riz
Als we die gast moeten negeren, dan moeten we het maar ergens anders over hebben. Wie gaat er wat doen dit weekend?
Vrijdag feestje, zaterdag strand, zaterdag draaien en zondag nixen. Denk dat dat mijn weekend word. En volgend weekend zouden we met grote groep naar Duitsland gaan, Excalibur (festival) bezoeken, maar hoor net dat dat hele festival niet doorgaat ivm met ingetrokken vergunning. DAMN!!!! :whip:
Miss Proximus
lekker weekend! ik ga zaterdag naar awakenings :) ben al een beetje mijn tas aan t pakken enzo, want ik ga na t eten weg naar amsterdam (slaap in de kamer van me zus)..vinnik altijd best moeilijk...pakken voor als je een feestje hebt. maar ja alles mee?

makeup-> check
deo-> check
geld-> check
kaartje-> check
nellip-> ...heb ik nog niet :D

verder zondag als ik wakker ben geworden + gedoucht, terug naar Leeuwarden en dan weer fijn internetten :) weeeeeeeee!
Henkie_henk
Ow ik wilde zaterdag lkkr naar "the q" in zwolle.. maarja..21.. mooi man

Dus waar ik heenga weet ik nog nie.. ik ga iig niet naar die fckng nep als de dieka enzow..

Misschien ff die disco in apeldoorn checken..

Of iemand nog suggesties voor leuke discos?? in de buurt van harderwijk.. uurtje rijden kan wel :)

En volgende week was k eigenlijk wel van plan om naar "zak" te gaan..
Jukx
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ow ik wilde zaterdag lkkr naar "the q" in zwolle.. maarja..21.. mooi man

Dus waar ik heenga weet ik nog nie.. ik ga iig niet naar die fckng nep als de dieka enzow..

Misschien ff die disco in apeldoorn checken..

Of iemand nog suggesties voor leuke discos?? in de buurt van harderwijk.. uurtje rijden kan wel :)

En volgende week was k eigenlijk wel van plan om naar "zak" te gaan..


ja Awakenings... in Spaarnwoude. Ligt denk ik wel binnen 1 uur van Harderwijk af (beetje doorrijden). En er zijn nog kaartjes ook!! Dus tja... :D :) :D

Henkie_henk
Mmmmmmmmja.. tis alleen wel techno..

ach wel lachen om nu te zeggen.. ja ik ga der heen en er morgen ook heen te gaan.. (netzoals met me vakantie) kijke over bartje mee wil.. ik zal wel zeggen dat t toch meer tegen trance aanlight hehe :p Anders moet ik lopen in me eentje en das ook zo wat

Ah weet nie of ik zon echt techno feest wel kan waardere.. :conf:

was da ene feest op oud en nieuw?? daar gak nog heen en die te ook.. nou da zijn er 2 waarbij ik ook kom.. (plz god.. *ff afkloppen alles*)
Eye-Riz
Dan zorg je toch dat je naar Utrecht krost, daar om een uurtje of twaalf bent zodat je in een klein clubje UP et MOI :D kunt horen trancen!!!!!! Joechei! :clown:
De Swing, aan de Oudegracht, wij draaien daar van rond 12 tot uurtje of 3.... En het is tot 08.00 uur open, dus geen problemen met OV!!! Kunt gewoon de eerste terug nemen! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement