|
הפועל ירושלים מחזיקת גביע יול"ב!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
סחטיין על הפועל ירושלים
ניצחה את ריאל מדריד בגמר גביע יול"ב הרגע
בנזונה של דבר!!!
בתוצאה 83-72 למי שתהה
עכשיו רק שמכבי תיקח את היורוליג!! |
|
|
| yahel222 |
ולמרות שנאתי הרבה לאדומים במיוחד היום שיש להם יום גדול כי מכבי הפסידו ברבע גמר הגביע לסכנין
הלוואי ובכדורסל הם יזכו ביורופליג
ואז 3 הטורנירים הגדולים באירופה יהיו של קבוצות ישראליות
אכן עונה נפלאה
יש בארץ כדורסל נהדר
היה אפשר לראות את זה כבר באליפות אירופה שסיימנו שם מקום 7 נדמה לי
אכן יפה |
|
|
| MaMaMiA |
לא סובל תקבוצה הזאת...אבל כל הכבוד!
הישג מכובד מאוד!! |
|
|
| KrazyDJs |
ג'מני לא חובב ירושלים במיוחד
אבל כל הכבוד
ויש כובד :D
אללה ת"א תביא לנו את היורוליג..
וחיפה תביא אליפות וגביע..
יאללה :eyespop: |
|
|
| Flotser |
הבנתי שנה הבאה הם ישחקו גם ביורוליג, זה יכול להיות ממש סבבי אם יהיה שתי קבוצות מישראל שמה
ובכלל אם גם ככה רוב השחקנים שלנו הם מיובאים אולי צריך להתחיל להשקיע גם בהוקי וכאלה...
:toothless |
|
|
| luckystrike |
היה משחק ענננק !
קבוצה עם לב...
למרות שאני צהוב בכדורסל שיחקו אותה ירושליים היום עכשיו נשאר רק
שמכבי והפועל ת"א יצליחו גם כן ...
בשנה האחרונה נורא מעצבן שזה נראה כאילו השחקנים של מכבי לא נילחמים
לפעמים (רק שארפ עוד כן) ומשחקים לפעמים בלי חשק ...
נקווה שהפיינל פור יהיה פצצות ! |
|
|
| DjChook |
ראיתי את המשחק
בגדול אני מתלהב מהם למרות שאני אוהב מכבי
אבל המשחק אתמול לדעתי היה קצת משעמם.. בראסמי לא הייתה כמעט אווירה ברוב החלקים של המשחק וגם השידור הגרוע של הערוץ ה1
פשוט בזיון..
והפועל העיפו את חיפה, שווווה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראיתי את המשחק
בגדול אני מתלהב מהם למרות שאני אוהב מכבי
אבל המשחק אתמול לדעתי היה קצת משעמם.. בראסמי לא הייתה כמעט אווירה ברוב החלקים של המשחק וגם השידור הגרוע של הערוץ ה1
פשוט בזיון..
והפועל העיפו את חיפה, שווווה |
שמע... זה משחק גמר
ברור שהוא יהיה יותר פיזי ממשחק רגיל וברור שיהיו הרבה עצירות במשחק...
כי אסור שאף סל יהיה סל קל
אני נהניתי מהמשחק... הפועל ירושלים שיחקו משחק יפה |
|
|
| yahel222 |
אגב קיבלנו פה הוכחה מי השחקן הישראלי
לדעתי אחד הטובים אי פעם אם לא הכי טוב
כן כן ומסיבה אחת
הוא בין היחידים שהצליח להביא תארים עם קבוצה שהיא לא מכבי ת"א
נכון מיקי ברקוביץ ודורון ג'מצ'י קלעו הרבה יותר
ואחרים לקחו יותר תארים
אבל מי הצליח לקחת קבוצה לאליפות על חשבון מכבי ת"א
ומי הצליח לקחת קבוצה לתואר אירופי חוץ מבמכבי ת"א
אכן שחקן ענק באמת גם אתמול נתן משחק
סלים שלא ייאמנו ובדיוק בזמנים שהיו חייבים סל |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by yahel222
אגב קיבלנו פה הוכחה מי השחקן הישראלי
לדעתי אחד הטובים אי פעם אם לא הכי טוב
כן כן ומסיבה אחת
הוא בין היחידים שהצליח להביא תארים עם קבוצה שהיא לא מכבי ת"א
נכון מיקי ברקוביץ ודורון ג'מצ'י קלעו הרבה יותר
ואחרים לקחו יותר תארים
אבל מי הצליח לקחת קבוצה לאליפות על חשבון מכבי ת"א
ומי הצליח לקחת קבוצה לתואר אירופי חוץ מבמכבי ת"א
אכן שחקן ענק באמת גם אתמול נתן משחק
סלים שלא ייאמנו ובדיוק בזמנים שהיו חייבים סל |
כן תשמע אין פשוט אין על שפר.........!!!!!!
אחד השחקנים הגדולים ביותר...
תגידו מישהו השיג כרטיסים לפיינל פור בת''א? |
|
|
| luckystrike |
גם אני מתענין בכרטיסים
שמעתי שנפתחה עוד מכירה אחרי שניצחנו במשחק הלא ייאמן ההוא ...
והשידור של ערוץ באמת זיין נמאס כבר !!!
גם האיכות חרא וגם אני כל פעם מתפקע מצחוק שהם שם
עדיין עם האוזניות הענקיות האלה משדרים כמו לפני מאתיים שנה
ובנוסף שלחו לשם את ארדיטי (שחושב שעדיין יש שעון 30 שניות אם שמתם לב) ואת אורי לוי הזה !!! מה הקשר ??? זה נשמע כמו שני הזקנים מהחבובות
שהלכו לראות את המשחק ...
פשוט ביזיון ...
שלא נדבר על הצילום (שזה לא קשור לערוץ 1) שהיה זוועה קלוזאפים לא קשורים באמצע המשחק של המאמנים והקהל בדיוק ברגעים קריטיים
לא נתנו לראות את המגרש בכלל ...
רק אני שמתי לב לחרא הזה ? |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחח
ומה הקטע בכלל עם אורי לוי שלא שם לב בכלל באיזה חלק במשחק הוא נמצא
כל פעם אומר את הזמן לסיום ובכלל זה לסיום הרבע השלישי
חרא ערוץ בקיצור |
|
|
|
|