return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הפועל ירושלים מחזיקת גביע יול"ב!!!!!
View this Thread in Original format
Hell_Copter
סחטיין על הפועל ירושלים
ניצחה את ריאל מדריד בגמר גביע יול"ב הרגע
בנזונה של דבר!!!
בתוצאה 83-72 למי שתהה

עכשיו רק שמכבי תיקח את היורוליג!!
yahel222
ולמרות שנאתי הרבה לאדומים במיוחד היום שיש להם יום גדול כי מכבי הפסידו ברבע גמר הגביע לסכנין
הלוואי ובכדורסל הם יזכו ביורופליג
ואז 3 הטורנירים הגדולים באירופה יהיו של קבוצות ישראליות
אכן עונה נפלאה
יש בארץ כדורסל נהדר
היה אפשר לראות את זה כבר באליפות אירופה שסיימנו שם מקום 7 נדמה לי

אכן יפה
MaMaMiA
לא סובל תקבוצה הזאת...אבל כל הכבוד!
הישג מכובד מאוד!!
KrazyDJs
ג'מני לא חובב ירושלים במיוחד
אבל כל הכבוד
ויש כובד :D

אללה ת"א תביא לנו את היורוליג..

וחיפה תביא אליפות וגביע..

יאללה :eyespop:
Flotser
הבנתי שנה הבאה הם ישחקו גם ביורוליג, זה יכול להיות ממש סבבי אם יהיה שתי קבוצות מישראל שמה
ובכלל אם גם ככה רוב השחקנים שלנו הם מיובאים אולי צריך להתחיל להשקיע גם בהוקי וכאלה...
:toothless
luckystrike
היה משחק ענננק !

קבוצה עם לב...

למרות שאני צהוב בכדורסל שיחקו אותה ירושליים היום עכשיו נשאר רק
שמכבי והפועל ת"א יצליחו גם כן ...

בשנה האחרונה נורא מעצבן שזה נראה כאילו השחקנים של מכבי לא נילחמים
לפעמים (רק שארפ עוד כן) ומשחקים לפעמים בלי חשק ...

נקווה שהפיינל פור יהיה פצצות !
DjChook
ראיתי את המשחק
בגדול אני מתלהב מהם למרות שאני אוהב מכבי

אבל המשחק אתמול לדעתי היה קצת משעמם.. בראסמי לא הייתה כמעט אווירה ברוב החלקים של המשחק וגם השידור הגרוע של הערוץ ה1
פשוט בזיון..

והפועל העיפו את חיפה, שווווה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ראיתי את המשחק
בגדול אני מתלהב מהם למרות שאני אוהב מכבי

אבל המשחק אתמול לדעתי היה קצת משעמם.. בראסמי לא הייתה כמעט אווירה ברוב החלקים של המשחק וגם השידור הגרוע של הערוץ ה1
פשוט בזיון..

והפועל העיפו את חיפה, שווווה


שמע... זה משחק גמר
ברור שהוא יהיה יותר פיזי ממשחק רגיל וברור שיהיו הרבה עצירות במשחק...
כי אסור שאף סל יהיה סל קל

אני נהניתי מהמשחק... הפועל ירושלים שיחקו משחק יפה
yahel222
אגב קיבלנו פה הוכחה מי השחקן הישראלי
לדעתי אחד הטובים אי פעם אם לא הכי טוב

כן כן ומסיבה אחת
הוא בין היחידים שהצליח להביא תארים עם קבוצה שהיא לא מכבי ת"א

נכון מיקי ברקוביץ ודורון ג'מצ'י קלעו הרבה יותר
ואחרים לקחו יותר תארים

אבל מי הצליח לקחת קבוצה לאליפות על חשבון מכבי ת"א
ומי הצליח לקחת קבוצה לתואר אירופי חוץ מבמכבי ת"א
אכן שחקן ענק באמת גם אתמול נתן משחק
סלים שלא ייאמנו ובדיוק בזמנים שהיו חייבים סל
itamarsan
quote:
Originally posted by yahel222
אגב קיבלנו פה הוכחה מי השחקן הישראלי
לדעתי אחד הטובים אי פעם אם לא הכי טוב

כן כן ומסיבה אחת
הוא בין היחידים שהצליח להביא תארים עם קבוצה שהיא לא מכבי ת"א

נכון מיקי ברקוביץ ודורון ג'מצ'י קלעו הרבה יותר
ואחרים לקחו יותר תארים

אבל מי הצליח לקחת קבוצה לאליפות על חשבון מכבי ת"א
ומי הצליח לקחת קבוצה לתואר אירופי חוץ מבמכבי ת"א
אכן שחקן ענק באמת גם אתמול נתן משחק
סלים שלא ייאמנו ובדיוק בזמנים שהיו חייבים סל

כן תשמע אין פשוט אין על שפר.........!!!!!!
אחד השחקנים הגדולים ביותר...
תגידו מישהו השיג כרטיסים לפיינל פור בת''א?

luckystrike
גם אני מתענין בכרטיסים
שמעתי שנפתחה עוד מכירה אחרי שניצחנו במשחק הלא ייאמן ההוא ...


והשידור של ערוץ באמת זיין נמאס כבר !!!
גם האיכות חרא וגם אני כל פעם מתפקע מצחוק שהם שם
עדיין עם האוזניות הענקיות האלה משדרים כמו לפני מאתיים שנה
ובנוסף שלחו לשם את ארדיטי (שחושב שעדיין יש שעון 30 שניות אם שמתם לב) ואת אורי לוי הזה !!! מה הקשר ??? זה נשמע כמו שני הזקנים מהחבובות
שהלכו לראות את המשחק ...

פשוט ביזיון ...

שלא נדבר על הצילום (שזה לא קשור לערוץ 1) שהיה זוועה קלוזאפים לא קשורים באמצע המשחק של המאמנים והקהל בדיוק ברגעים קריטיים
לא נתנו לראות את המגרש בכלל ...

רק אני שמתי לב לחרא הזה ?
Gil Shwarts
חחחחחחח
ומה הקטע בכלל עם אורי לוי שלא שם לב בכלל באיזה חלק במשחק הוא נמצא
כל פעם אומר את הזמן לסיום ובכלל זה לסיום הרבע השלישי


חרא ערוץ בקיצור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement