return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
!!!!!!!!!!!!! BבOוKקEרR TטOוVב !!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
oDrori
טוב, רועי הלך לישון אז אני רשמית הבנאדם הער היחיד במדינה הזאת :)

בוקר מצויין לכולם, היום חזרה ללימודים (אין ממש קשר של סיבה ותוצאה בין מה שלפני הפסיק למה שאחריו) ... השעון הביולוגי שלי לא ממש הסתדר ככה ששינה לא היתה הלילה... אז עכשיו אני פותח ככה חלון להנות מהאקלים, שם לי קצת צ'ילאאוט ברקע, תיכף אכנס להתקלח, אסדר תיק, אכין איזה כוס תה וביצה עין לארוחת בוקר... אללה בי"ס דווקא מלא חברים לא ראיתי כל פסח... גיע הזמן... אח"כ יש לי מתכונת בחיבור אבל בקטנה... בערב חמי געש... אם ירצה השם גם משולש... געגועים... יאללה חבר'ה



שיהיה לכם יום נאה

נ.ב. רוב הסיכויים הם שבדיוק כשאני דווקא ארצה לישון השעה תהיה עשרה לשמונה ככה ויגיע הזמן לזוז :p
Segev
חחח לי דאווקה הסתדרו השעות בדיוק אתמול יצא לי ממש בפוקס קיצר
אין עוד הרבה זמן חברים עד לחופש הגדול אז אל תתבעסו יאללה שייה לכם יום טוב!!!!
GLoBaL-MUZiK
קמתי אתמול ב-9 בערב, זה פשוט לא יפה לעשות את זה לבן אדם, עכשיו אני צריך ללכת לביתצפר חצי מת ואני בטוח יריב עם המורים המעצבנים האלה, למה אף אחד לא הזהיר אותי שיש היום ביתצפר, דרורי אתה מאבד מערכך
taltul
חבר'ה לא להתבאס אתם לא היחידים שצריכים לקום מוקדם היום וללכת ללימודים...
אני יש לי שיעור בשמונה בבוקר...לא בביצפר..באוניברסיטה...והאוניברסנטה נמצאת איפה? נכון - בת''א...ואיפה אני גר? נכווון - בראשון! עכשיו תעשו חשבון באיזה שעה הייתי צריך לקום כדי לא לאחר לשיעור...
נכוון - ב6 בבוקר!!!!

אז לא להתבעס...טוב?:)
KrazyDJs
וואלה איזה יום משביז..
גיליתי שהציונים שלי בקאנטים
והשתעממתי אש בשיעורים
אבל חוץ מזה היה די מצחיק עם החברים בהפסקות
מלא זמן לא ראיתי אותם..

בכיף שלי..
אני חצי מת, הלכתי לישון אתמול באיזה 2
שמעתי תסט של וילט ויסון :P
Hell_Copter
ורק לי עדיין יש את השקט שלפני הסערה
עוד יום אחרון של חופש ואז הולך להמון זמן.... :rolleyes:
Shahar
רק אני הייתי בביצפר חצי שעה?
luckystrike
עודד אתה נכנס חינם לחמי געש הזה ?
oDrori
כן יא לא קשור אחד (שמישהו יקשור אותו)
Narcotic Mind
חחחחחחחחחחחח איזה יציאה מורן
דרורי תגיד מה נסגר איתך לא שמעתי ממך שנה בערך

oDrori
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
חחחחחחחחחחחח איזה יציאה מורן
דרורי תגיד מה נסגר איתך לא שמעתי ממך שנה בערך

אז עכשיו שמענו :)
אני פשוט לא זוכר מה השם שלך באייסיקר אז אנלא מזהה אותך אפפעם
luckystrike
עודד יא ליפה אחד סתכל בפוסט הראשון
שלך ותבין מה קשור
רשמת שם שאתה הולך היום לחמי געש ...
:)

קיצר סדר לי ולבת זוגתי כניסה חינם ואיזה בקבוק יין טוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement