|
!!!!!!!!!!!!! BבOוKקEרR TטOוVב !!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
טוב, רועי הלך לישון אז אני רשמית הבנאדם הער היחיד במדינה הזאת :)
בוקר מצויין לכולם, היום חזרה ללימודים (אין ממש קשר של סיבה ותוצאה בין מה שלפני הפסיק למה שאחריו) ... השעון הביולוגי שלי לא ממש הסתדר ככה ששינה לא היתה הלילה... אז עכשיו אני פותח ככה חלון להנות מהאקלים, שם לי קצת צ'ילאאוט ברקע, תיכף אכנס להתקלח, אסדר תיק, אכין איזה כוס תה וביצה עין לארוחת בוקר... אללה בי"ס דווקא מלא חברים לא ראיתי כל פסח... גיע הזמן... אח"כ יש לי מתכונת בחיבור אבל בקטנה... בערב חמי געש... אם ירצה השם גם משולש... געגועים... יאללה חבר'ה
שיהיה לכם יום נאה
נ.ב. רוב הסיכויים הם שבדיוק כשאני דווקא ארצה לישון השעה תהיה עשרה לשמונה ככה ויגיע הזמן לזוז :p |
|
|
| Segev |
חחח לי דאווקה הסתדרו השעות בדיוק אתמול יצא לי ממש בפוקס קיצר
אין עוד הרבה זמן חברים עד לחופש הגדול אז אל תתבעסו יאללה שייה לכם יום טוב!!!! |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| קמתי אתמול ב-9 בערב, זה פשוט לא יפה לעשות את זה לבן אדם, עכשיו אני צריך ללכת לביתצפר חצי מת ואני בטוח יריב עם המורים המעצבנים האלה, למה אף אחד לא הזהיר אותי שיש היום ביתצפר, דרורי אתה מאבד מערכך |
|
|
| taltul |
חבר'ה לא להתבאס אתם לא היחידים שצריכים לקום מוקדם היום וללכת ללימודים...
אני יש לי שיעור בשמונה בבוקר...לא בביצפר..באוניברסיטה...והאוניברסנטה נמצאת איפה? נכון - בת''א...ואיפה אני גר? נכווון - בראשון! עכשיו תעשו חשבון באיזה שעה הייתי צריך לקום כדי לא לאחר לשיעור...
נכוון - ב6 בבוקר!!!!
אז לא להתבעס...טוב?:) |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה איזה יום משביז..
גיליתי שהציונים שלי בקאנטים
והשתעממתי אש בשיעורים
אבל חוץ מזה היה די מצחיק עם החברים בהפסקות
מלא זמן לא ראיתי אותם..
בכיף שלי..
אני חצי מת, הלכתי לישון אתמול באיזה 2
שמעתי תסט של וילט ויסון :P |
|
|
| Hell_Copter |
ורק לי עדיין יש את השקט שלפני הסערה
עוד יום אחרון של חופש ואז הולך להמון זמן.... :rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| רק אני הייתי בביצפר חצי שעה? |
|
|
| luckystrike |
| עודד אתה נכנס חינם לחמי געש הזה ? |
|
|
| oDrori |
| כן יא לא קשור אחד (שמישהו יקשור אותו) |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחחחחחחחחחח איזה יציאה מורן
דרורי תגיד מה נסגר איתך לא שמעתי ממך שנה בערך |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
חחחחחחחחחחחח איזה יציאה מורן
דרורי תגיד מה נסגר איתך לא שמעתי ממך שנה בערך |
אז עכשיו שמענו :)
אני פשוט לא זוכר מה השם שלך באייסיקר אז אנלא מזהה אותך אפפעם |
|
|
| luckystrike |
עודד יא ליפה אחד סתכל בפוסט הראשון
שלך ותבין מה קשור
רשמת שם שאתה הולך היום לחמי געש ...
:)
קיצר סדר לי ולבת זוגתי כניסה חינם ואיזה בקבוק יין טוב |
|
|
|
|