return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
17 April: Ferry Corsten - Maastricht (Nightlive) (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
Whaaaaaahahaha! Smeerlap :p

BeTA's zijn iig goed verdeeld deze zaterdag :)
ryo
Oke kaartje is binnen, als er nog mensen zijn die besluiten om niet naar die coole fuif te gaan, spreek die jonge met een geel shirt met groene letters maar aan;)
FredNova
de 3 BeTA's die zullen aanwezig zijn, staan op de guestlist

Zehra
Silent Eagle
Nyah

;)
Zehra
quote:
Originally posted by FredNova
de 3 BeTA's die zullen aanwezig zijn, staan op de guestlist

Zehra
Silent Eagle
Nyah

;)

Thanks Fred! :)
Nyah
Ja dank u Fred :D ... :(
TOR
iedereen nog vredig aan het slapen blijkbaar :clown:
Zehra
ow eh! moet werken. review & foto's komen nog. mah in één woord: AMAZING! :crazy:

/me werd gewoon wild op force of gravity... :crazy:
SilentEagle
Klik hier voor review

Khoop dat Zehra nog een paar tracks kan toevoegen, en de foto's uiteraard! :)
Zehra
quote:
Originally posted by ryo
Oke kaartje is binnen, als er nog mensen zijn die besluiten om niet naar die coole fuif te gaan, spreek die jonge met een geel shirt met groene letters maar aan;)

ganse avond naar u gezocht eh jongen. we spraken bijna iemand aan met een geel tshirt met zwarte letters op, mah toch nie gedaan. zeg nie da ge toch iets anders hebt aangedaan gisternacht :whip: :p
ryo
quote:
Originally posted by Zehra
ganse avond naar u gezocht eh jongen. we spraken bijna iemand aan met een geel tshirt met zwarte letters op, mah toch nie gedaan. zeg nie da ge toch iets anders hebt aangedaan gisternacht :whip: :p

Ik had het gewoon aan, geel shirt met groen Amalica ofzo erop:) Ik heb de meeste tijd rechtsvooraan gestaan, af en toe wat rond gelopen, maar ja kwist echt niet hoe jullie uitzagen:( Volgende keer toch maar wat beter afspreken dan...

Vond het verder erg cool, lang geleden dat ik zulke goeie muziek gehoord heb, was niet erg druk, maar dan heb je tenminste ruimte om wat te dansen he:) Alleen dom dat Ferry volgens Nightlive 3 uur zou draaien en het bleken er maar 2 te zijn. Ach ja, kan gebeuren.

Nyah
quote:
Originally posted by ryo
Ik had het gewoon aan, geel shirt met groen Amalica ofzo erop:) Ik heb de meeste tijd rechtsvooraan gestaan

Hmm, ik meen me te herinneren dat wij ook meer 'rechts vooraan' hebben gestaan :conf: [Correct me if i'm wrong, seb of ze]
Zehra
yep, wij stonden ook constant rechts vooraan. voor foto's klik HERE!

edit: server is weer down. :rolleyes: zoals gewoonlijk. klaat de link wel ff staan eh :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement