return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
LoveParade 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by jp
Ben te lui om alles uit te leggen, dan zit ik hier morgen nog ;)

Hier met carnaval doet een groep ook weleens een wagen a la love parade. Ze pakken dan een diep lader oplegger en 4000 watt ofzo, een stel rook machines, heeel veeeeeel bier, van die lucht poppen, ze zijn meestal rond de 1000 euro kwijt.

Ok een love parade wagen heeft wat meer steiger buizen erin, ook moet er een grotere agregaat op en is het aantal watts het 8 voudige. maar vraag me dus echt af hoe ze aan die 50 000 komen.

Ok die mannetjes erom heen zullen veel kosten heel de dag. Maar die zullen toch ook niet meer dan 10 000 kosten
jp
Ze moeten bijvoorbeeld geld aan de organisatie betalen om mee te mogen doen, beveiliging is erg duur, verzekering kost een hoop, hotelkosten dj's, huuur vrachtwagen + oplegger, vele liters diesel, chauffeur etc etc etc

Kan het rekensommetje effe niet vinden, staat ergens genoteerd...
M_Peror
Had nog geen definitieve plannen (vorig jaar rond deze tijd had ik alles al geregeld) maar wel het weekend opengehouden mocht ik last-minute nog erg veel zin krijgen. (En die kans is levensgroot aanwezig :D) Maar dan moet die parade wel doorgaan want alleen voor de feesten ga ik niet! Hoewel ik moet toegeven dat ik vorig jaar TLFA haast leuker vond dan de parade zelf.

Ben benieuwd wat die gesprekken vandaag opleveren

quote:
Ik ga dus ECHT niet naar Berlijn zonder de loveparade zelf! Dat is zoiets als een patatje met, zonder patat!

LOL :D
Miss Proximus
op de site staat echt een officiële mededeling dat het niet doorgaat.

jammer :( hoewel ik er wel voor in ben om nu dus gewoon alsnog een demonstratie op te geven en dan tegen het feit dat het concept verKUT is :) dus weer ff patat bij de may doen..of water bij de wijn LOL :D

alleen is dat zo moeilijk te organiseren vanuit Mexico :(

*sip*
djdavid
jammer maar helaas....! zullen we t met onze eigen parade moeten doen in rotterdam (al gaan de geruchten dat ie naar den haag gaat..)
basvh
quote:
Originally posted by djdavid
jammer maar helaas....! zullen we t met onze eigen parade moeten doen in rotterdam (al gaan de geruchten dat ie naar den haag gaat..)

ffwd is 3 keer niks vergeleken bij de love parade! je moet echt als een gek achter die wagens aan rennen om ze bij te houden en je mag niet eens relaxed een alcholische versnapering erbij houden!!
M_Peror
Ik vind FFWD elk jaar erg gaaf (vooral als het lekker weer is). Maar vergeleken bij de LP is het inderdaad toch net niet helemaal alles.

Hoewel ik een "echte route door de stad" wel leuker vindt dan "heen en weer rijden over een lange brede rechte weg"... maar dat is dan ook bijna het enige dat Rotterdam voor heeft op Berlijn IMO
HBtje
quote:
Originally posted by djdavid

- dr is nog niets zeker over of t wel of niet doorgaat, men is nog aan het onderhandelen
- loveweekend gaat zoiezo door, de pre en after feestjes dus
- loveradio is er ook gewoon

dus al zou de parade echt definitief niet doorgaan, het weekend zelf dus wel :) :D
snitz
anders gaan we toch met zun allen naar de limburg-loveparade:toothless
Ding Chavez
Voor wat het waard is: *klik*

jp
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Voor wat het waard is: *klik*

Erg betrouwbare bron *lol* :toothless

Die Loveparade gaat 95% zeker door, het is gewoon een marketing stunt. Lees info2004 maar eens door op m'n site.

Je gaat toch ook de Floriade niet opgeven alleen maar omdat er een verlies is van enkele miljoenen? De naamsbekendheid is gewoon erg veel waard :o

Alsof er in een stad met 3.500.000 inwoners geen potje is waar 700.000 euro in zit ;)
Ding Chavez
quote:
Originally posted by jp
Erg betrouwbare bron *lol* :toothless

Vandaar de voor wat het waard is ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement