return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Vraagje over AWAKENINGS kaartje!
View this Thread in Original format
Rudy
FF vraagje over Awakenings kaarten! Ik heb kaarten bij 538 Dance Department gewonnen, deze ziet er zo uit:

http://www24.brinkster.com/rud%A5/Awakenings.jpg

Er staat GUEST op! Sta ik dan op de Guestlist, of staat dit op elk kaartje!

Thanx
Henkie_henk
This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.


lol

volgens mij heb je btw.. Guest en VIP.. kaartjes..

jij heb hoogstwaarschijnlijk de normale gewonne?? heb ik zon vermoede van..

kijk ff rond op dat forum van awakenings...
Rudy
brinkster, werkt echt nooit!


Maar in iedergeval staat er Guest op! Dus check dat ook ff op je kaartje plies!
TranceFool
Het lijkt wel alsof niemand Rudy wil helpen, hoe zou dit toch komen :conf: :conf: :conf: . Sorry, ik akn je niet helpen, ik heb geen kaartje
Miss Proximus
hey lui..als je die links van brinkster copy/paste dan werkt t wel :)

leuk gehad rudy? flink met je handje in de lucht gestaan? :rolleyes:
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey lui..als je die links van brinkster copy/paste dan werkt t wel :)

leuk gehad rudy? flink met je handje in de lucht gestaan? :rolleyes:


haha


Eh da heb k ook gedaan.. heb ook nog iemand bedankt.. voor 2 nrs..
Rudy
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hey lui..als je die links van brinkster copy/paste dan werkt t wel :)

leuk gehad rudy? flink met je handje in de lucht gestaan? :rolleyes:


Ja zeker leuk gehad! Jij? Nog lekker gesprongen? Ik heb trouwens wat opgemerkd! Dat springen lijkt heel veel op de klompendans! Zo van: drie links je voetje heen en weer zwaaien, en dan weer drie keer rechts! Ziet er wel heel grappig uit!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement