return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Mysteryland 2004 - Haarlemmermeer - 21 augustus
View this Thread in Original format
SnuggLe
Berichtje:
Festival Mystery Land op het Floriade Terrein mag dit jaar groeien naar 50.000 bezoekers. De gemeente Haarlemmermeer heeft daartoe toestemming gegeven.

Mystery Land kreeg vorig jaar 40.000 bezoekers op het Floriadeterrein en moest toen ver voor aanvang van het festival 'nee' verkopen. Dit jaar wordt Mystery Land op 21 augustus gehouden.




Volgens mij had Mysteryland nog geen eigen thread, dus maak ik die maar. Ben benieuwd, nog meer mensen erbij...gezellig :)

Greetz,
SnuggLe
jp
Vorig jaar was zo vet, alsof God er zelf voor had gezorgd dat het net die dag het beste weer was wat je maar kon wensen :) :) :)

De heuvel, het vuurwerk, de stemming... alles gewoon perfekt :toocool:

Graag weer! :D
M5
Cocoon ook weer present! :happy2:
basvh
Wilde zeggen dat ik best benieuwd was naar de line up en dat als ie goed was ik wel wilde gaan. todat ik me realiseerde dat ik dan op vakantie ben.

Een artikel in ID-T mag over Mojo (goed artikel BTW) stond trouwens in dat ze dit jaar met een live podium komen op ML. Op zich wel goed idee. Grote kans dat NU-NRG er dan staan aangezien NU-NRG wel wat banden met PVD heeft en PVD weer verbonden is met ID-T
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
Wilde zeggen dat ik best benieuwd was naar de line up en dat als ie goed was ik wel wilde gaan. todat ik me realiseerde dat ik dan op vakantie ben.

Een artikel in ID-T mag over Mojo (goed artikel BTW) stond trouwens in dat ze dit jaar met een live podium komen op ML. Op zich wel goed idee. Grote kans dat NU-NRG er dan staan aangezien NU-NRG wel wat banden met PVD heeft en PVD weer verbonden is met ID-T


Dacht dat NU-NRG naar DV kwam...
Heb dat artikel overigens ook gelezen over MOJO etc, vond het een beetje bull, maar wel goed dat MOJO doorgelicht wordt. De mening van ID&T kwam weer eens goed naar boven in het artikel, oftewel het was totaal niet objectief.


Maargoed, ik wil ook wel hierheen maybe... mits de lineup me verrast en bevalt. Vind het terrein er vet uitzien (Qdance stage etc)
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dacht dat NU-NRG naar DV kwam...
Heb dat artikel overigens ook gelezen over MOJO etc, vond het een beetje bull, maar wel goed dat MOJO doorgelicht wordt. De mening van ID&T kwam weer eens goed naar boven in het artikel, oftewel het was totaal niet objectief.


Wat ook wel geinig was is dat ze veel gasten van UDC aan het woord lieten. UDC en ID-T zijn geen vriendjes maar ze hebben een gezamelijke vijand in MOJO.
magrec
Vorig jaar was er al een livestage. Met quick & brite enzo
Was wel leuk feest vorig jaar maar 10.000 meer dan mogen ze de boel wel iets anders in elkaar zetten want het liep toen al redelijk vast op sommige plekken.
(owja en knal die hardcore er maar helemaal uit)
jp
Nee de hardcore moet groter en beter. Dan blijven die zwabbers (hakken kunnen ze niet) op 1 plek en verstoren ze niet onze plezier bij andere tenten :p
moogwai
Ik ga hier ook zeker heen, vorig jaar was het ook weer super!
Floriadeterrein is zeker groot genoeg voor meer mensen, maar dan mogen ze wel wat veranderen wil het niet te druk worden op sommige plaatsen, zoals bij de Q-dance stage.
Asperge
quote:
Originally posted by moogwai
Ik ga hier ook zeker heen, vorig jaar was het ook weer super!
Floriadeterrein is zeker groot genoeg voor meer mensen, maar dan mogen ze wel wat veranderen wil het niet te druk worden op sommige plaatsen, zoals bij de Q-dance stage.


Ach laat die beuqers daar maar lekker ophopen:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement