return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nieuwe Releases op Promo Whores© (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
WHAAAAAA.........zijn wel coole liedjes :p

Glanis, wanneer komt de techno gedeelte :D ?

LATOX!!!
Dj Alpha
En waar blijft de Hardhouse? :p:D:p
rellivisit
Frequence is de tune van de party. Was zoooooooo zwaar gaaf, waar anders hoor je de bom 2001, deadly force, dj furax en ga zo maar door op een party? Klappen!!!!!!!!!!!:whip: :whip:
Optimus Trance
thnx, lekker tune is die Katana:D
NiTro
Die Katana Track roeleert big time! Thanx!
Supreme Theory
Ik heb sinds kort eindelijk toegang tot promo H.(YES!!!!!)

Ik heb alleen nog nooit met een FTP-server gewerkt.
Elke keer als ik iets wil downen krijg ik een foutmelding!

Moet ik een file nou downen of kopieren naar een map?

Wie kan me ff vertellen hoe dat werkt!

GR33TINGS,

-=[S.T.]=-
AFTERNATIVE
gewoon rechtermuisklik op de mp3 en "kopieren naar map" kiezen
Supreme Theory
Je hebt gelijk, had de verkeerde file aangeklikt(mu3)

best een snel servertje!
AFTERNATIVE
ach ,je kan er maar 2.7MBp/s max hale :p
Supreme Theory
2.7 EMBEE...........HOLY F##CK:D
Man....,Ik wordt er stil van (FF een traantje weg vegen)

Hoe komen jullie aan zo'n snelle server?

Gaat me trouwens ook nix aan... ben allang al blij dat ik er gebruik van mag maken!

KEEP up the GOOD work!

GR33TINGS,

-=[S.T.]=-

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Supreme Theory
2.7 EMBEE...........HOLY F##CK:D
Man....,Ik wordt er stil van (FF een traantje weg vegen)

Hoe komen jullie aan zo'n snelle server?

Gaat me trouwens ook nix aan... ben allang al blij dat ik er gebruik van mag maken!

KEEP up the GOOD work!

GR33TINGS,

-=[S.T.]=-


Heej, die server is van een vriend van me, die studeerd op de Universiteit Twenthe,(snelste netwerk van NL) hij draaide zelf ook een ftp en ik mocht ook wel wat mb'tjes gebruiken.

GreetZ GERRIT!!
blighty
Hoi all,

Supreme Theory: waarom moet je nou dezelfde avatar als ik gebruiken :(
Niet echt origineel,..

Greetings,
Blighty
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement