return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיה באייסיקיו
View this Thread in Original format
Shahar
יש כמה יוזרים ספציפים שאני מנסה לשלוח להם קובץ וזה רושם
'cannot establish peer to peer connection...'
וכשאני מנסה לבדוק את האווי שלהם זה כותב
user is not support this event

יש לכם מושג איך פותרים תזין הזה?
זה רק לכמה יוזרים ספציפים אצלי.. לשאר היוזרים אני יכול לבדוק
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
יש כמה יוזרים ספציפים שאני מנסה לשלוח להם קובץ וזה רושם
'cannot establish peer to peer connection...'
וכשאני מנסה לבדוק את האווי שלהם זה כותב
user is not support this event

יש לכם מושג איך פותרים תזין הזה?
זה רק לכמה יוזרים ספציפים אצלי.. לשאר היוזרים אני יכול לבדוק


בעייה מוכרת
דיברנו על זה אפילו פה פעם נדמה לי

אני חושב שזה קשור לגרסאות איסיקיו שיש להם
משהוא כזה
KrazyDJs
או שיש להם פיירוואל
או שהם שמתמשים ב icq2go
או שהם פשוט הגדירו שהם לא יכולים לקבל קבצים ב ICQ
taltul
עוד אפשרות..מנסיון האישי!!!
זה בעיה אופיינית לאלה שיש להם רשת פנימית בבית כלומר הם משתמשים לא במודם רגיל אלא בנתב כדי לחבר יותר ממחשב אחד...
אני היתה לי פעם רשת עם השכן שלי ולא יכולנו לעשות הורדות דרך האי סי קיו...כי הנתב פשוט חוסם גישה לשרות זה...
Shahar
השליחה פחות חשוב...
מה הקטע שאני לא מצליח לקרוא אווי של מישהו ספציפי?
(של השאר כן)

זה כותב לי הודעה
this user is not support this event
YoraY
בדרך כלל הבעיה הזאת נפתרת כשמסירים את הפיירוול אצל הנמען...:

התחל-הגדרות-לוח בקרה-חיבורי רשת-(תמצא תחיבור הנוכחי)-עליו לחצן ימני-מאפיינים-לשונית אחרונה "מתקדם"-להסיר תוי שלמעלה-וללחוץ אישור

אחרי זה תנסה לשלוח שוב




ממש בדרך כלל זו הבעיה אצל כולם





this user is not support this event
אחי תתקין פאקינג איי סי חדש:>
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
this user is not support this event
אחי תתקין פאקינג איי סי חדש:>


איך זה קשור לפיירוול @#$#!
וזה קורה לי רק עם יוזר ספציפי אחד...
luckystrike
מה זה משנה איך ?!?
תגיד תודה ותעשה את זה !



:)
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
מה זה משנה איך ?!?
תגיד תודה ותעשה את זה !



:)


זה קשור לאיך כי זאת לא הבעיה אחי
הפיירוול לא יחסום קריאה של אווי
הוא לא יכול לחסום את זה ספציפית
הפיירוול חוסם את הקבלה של הקבצים אם כבר.. ולזה נראה לי הוא התכוון

אבל איך פותרים את הבעיה של האווי?
KrazyDJs
תבדוק עם היוזר הספציפי הזה משתמש ב
icq2go
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement