|
Graham Gold @ Dome - 16.4.2004
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
קוראים לו ה"סבא" של התקליטנים (מתקרב ל-60)
מנגן מלודי בעיקר...
הוציא גם לאחורנה קטע חביב הנקרא: THE ENDING
מישהו הולך ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
קוראים לו ה"סבא" של התקליטנים (מתקרב ל-60)
מנגן מלודי בעיקר...
הוציא גם לאחורנה קטע חביב הנקרא: THE ENDING
מישהו הולך ? |
אני בשמחה...רק תארגנו לי איזו קומבינה אם מישהו יכול...:) |
|
|
|
|