return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Monday Bar ACT OF GODS! 26-27 Augusti! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Amnezia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
om man ska tro Monday Bar så är ju Digweed deras gud

Digge e GUD:cool: ;)

hm ja 2 dar låter intressant...vet inget annat än kryssarna som varit mer än en dag...typ mer än det där i sommras me pvd å deep dish då..:) men får hoppas på nått riktigt fint...verkar det inte lite tidigt å lägga nästa kryss redan i augusti när dom sagt att det ska dröja ett tag tills nästa??:rolleyes:

blir nått å se framemot iaf....
Proximus
Hahahaha, Digweed är en Gud, det finns flera Gudar :)

Nee men som sagt, OMG I DIEEEEEEEE :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

när det kommer ut så kommer ni förstå precis varför, och ni som inte förstår då heller, jag förklarar då :)
Amnezia
fusk jue.:p hur länge behöver vi vänta??? en liten ledtråd kaanske:rolleyes: har det nått me båtar å vatten att göra lr likande?:rolleyes: :tongue3
reveal
Bah, störigt med folk som vet grejor utan att säga, bättre att inte ens säga att man vet nåt då :p

Proxi, rekommenderar du att man bokar in datumen? :stongue: :D ;)
zamson
ja reveal visst är det störigt med folk som vet ;) hehe... nej men det enda man kan säga är väl att det kommer bli... riiiiktigt jäääävla grymt...

boka inget annat de dagarna!
reveal
OK, låter stengjutet :D Vi ses väl där då :p Vem fixar förfest? ;)
Proximus
jag kan säga så här mycket, om man kallar sig för en sann trance älskare och lyssnat på trance ett tag och älskat musiken så har man absolut ingen ursäkt förutom dödsfall i släkten eller ebola för att missa det här.

;)
JayBee
quote:
Originally posted by Proximus
jag kan säga så här mycket, om man kallar sig för en sann trance älskare och lyssnat på trance ett tag och älskat musiken så har man absolut ingen ursäkt förutom dödsfall i släkten eller ebola för att missa det här.

;)

med "trance" vad menar du då?

menar du typ upplifting eller menar du techno eller house eller vad? för alla dessa går ju under namnet "trance" :)
reveal
quote:
Originally posted by JayBee
med "trance" vad menar du då?

menar du typ upplifting eller menar du techno eller house eller vad? för alla dessa går ju under namnet "trance" :)

Enligt "de äldre" så går allting under namnet "techno", men jag skiter i vilket så länge det är bra :p
JayBee
jo exakt.. bland dem som kan alltid så går det under namnen typ "upplifitng, techno, psytrance" osv men bland de äldra kallas det oftast "techno fester" och "rave party'n" :)

sen för folk som är där någonstans emellan kallas det "trance". jag brukar själv säga trance när jag menar elektronisk dans musik.

montana
omid, du beter dig som att hela jävla trance (och kanske techno & house) eliten komma hit och spela och ge oss den ultimata spelningen? omid, ge oss namn. NU

annars så gissar jag på sasha&digweed
Proximus
haha,

Med Trance så menar jag Trance! Bara rent proper Trance ;)

Montana: jag vet inget om elit eller något, man kan bara hoppas :eyespop: :eyespop: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement