|
Trance Phenomenon @ Barocco
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| ja, hier loop ik niet "warm" voor ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Mmmmmmmm die riekt naar spam, drie posts, waarvan er twee draadje zijn gestart van dit feest, één in het Belgische forum en één hiero. |
|
|
| warm |
Sorry about 15% of the people that go to Barocco are Dutch. It's why I posted both in Belgium and The Netherlands.
Sorry for the inconveniance it caused to you. |
|
|
|
|