|
SPAM: Vanavond op ETS Global: Freezel & FredNova
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
Vanavond doet FredNova een guestmix van een uur in mijn show "Elevations" op ETS Global. Zelf zal ik ook nog een uurtje draaien :)
19:00 - 20:00 Ikzelf
20:00 - 21:00 FredNova
Streams: http://www.ets-global.org/ETS160.pls
:D |
|
|
| TOR |
crap, waarom precies vanavond..
er is net dan een Outback special op Basicbeats.
keuzes, keuzes.. :whip: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
crap, waarom precies vanavond..
er is net dan een Outback special op Basicbeats.
keuzes, keuzes.. :whip: |
Mijn set kan je alsnog downloaden erna, die van Fred waarschijnlijk ook nog ;) |
|
|
| FredNova |
hehe :toothless
graag reacties he BeTA's ;) |
|
|
| Meltoz |
Nah moet da juist vandaag zijn, ben nie thuis deze avond :( :whip:
Hoop ze inderdaad te kunnen downloaden daarna :)
Misschien al e tipje van de sluier oplichten wat we zoal kunnen verwachten, ik verwacht nie héél de tracklist, ma e trackje van ieder moe toch kunnen hé ;) :p
Alleszins, vééél succes jongens :D |
|
|
| FredNova |
| Laten we zeggen dat ik begin met Perry O'Neil - Breaking Away en het later wat steviger wordt :tongue2 |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by FredNova
Laten we zeggen dat ik begin met Perry O'Neil - Breaking Away en het later wat steviger wordt :tongue2 |
He he is ff wa moeilijk doen se... :p Waarom net met die plaat Fred? Just kidding zene ;) :D
Mercie vo't tipje Fred ;) :) |
|
|
| Zehra |
| cool! kzal probere te luistere... :) |
|
|
| Tiger777 |
| kewl, hoe hebt ge de geflikt? Gewoon opgestuurd ofzo? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Nah moet da juist vandaag zijn, ben nie thuis deze avond :( :whip:
Hoop ze inderdaad te kunnen downloaden daarna :)
Misschien al e tipje van de sluier oplichten wat we zoal kunnen verwachten, ik verwacht nie héél de tracklist, ma e trackje van ieder moe toch kunnen hé ;) :p
Alleszins, vééél succes jongens :D |
Ik post de downloadlink van mijn set na de show ;)
Mijn set is opbouwend voor Fred --> Progressive setje a la Schulz, O'Neil |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Tiger777
kewl, hoe hebt ge de geflikt? Gewoon opgestuurd ofzo? |
Ik heb een show op ETS en heb hem gevraagd een mix te doen :)
Als er meer liefhebbers zijn pm me maar ;) |
|
|
|
|