|
סתם נחמד ... :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נראה כאילו איזה ג'יפ מג"ב בא שם מאחור
הילדים מסתכלים אחורה
ואז באים לרוץ
:D |
LOL
ת'אחלס אני זוכר שראיתי את זה מיזמן
מישהו פריסם את זה פה
בכל אופן זה באמת מדהים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
נראה כאילו איזה ג'יפ מג"ב בא שם מאחור
הילדים מסתכלים אחורה
ואז באים לרוץ
:D |
אם הם באמת ערבים אז הם ירוצו לכיוון הגיפ הצבאי...
דרך אגב עושה רושם שזה האמר...
למרות שהתמונה לא ברורה בכלל ונראה כאילו מאחורה יש דינוזאור |
|
|
| Porky |
can't read anything ..but... hello!~
:)
-chrispork |
|
|
| YuVaL |
heh, hey porky, we were just saying how talented you are, we totally love those covers to the songs u do, they're really artistic, most of them are beautiful!
keep up the good work mate.. ;) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אם הם באמת ערבים אז הם ירוצו לכיוון הגיפ הצבאי...
דרך אגב עושה רושם שזה האמר...
למרות שהתמונה לא ברורה בכלל ונראה כאילו מאחורה יש דינוזאור |
אילן :wtf:
זה האמר :wtf:
והדינוזאור זה טנק :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אילן :wtf:
זה האמר :wtf:
והדינוזאור זה טנק :wtf: |
אליאור אתה צעיר רצח
איך אתה יודע מה זה האמר..?
אני בגיל 15 לא ידעתי מה זה האמר:)
מוזר.. הנוער של היום |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אליאור אתה צעיר רצח
איך אתה יודע מה זה האמר..?
אני בגיל 15 לא ידעתי מה זה האמר:)
מוזר.. הנוער של היום |
האמר זה פטיש :P
סתם סתם
hammer, ham-vee
כמו ג'יפ כזה, לא ?
:wtf:
אני צעיר רצח...בעע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
heh, hey porky, we were just saying how talented you are, we totally love those covers to the songs u do, they're really artistic, most of them are beautiful!
keep up the good work mate.. ;) |
*agree* :)
sup porky ?
אילן מי לא יודע מה זה האמר ?!?
אפשר לחשוב כאילו זה איזה חייזר בגיל 15 זה לא כזה קטן
אפילו להוא ממחוץ לחוק יש אחד :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אין לפורקי הזה מה לעשות בחיים?
כאילו זה חמוד..אבל פאק צריך להיות נורא משועמם בשביל לעשות כזה דבר..:rolleyes: |
|
|
| Q-PiXeL |
:stongue: :stongue: :stongue:
איזה מגניב זה!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
:stongue: :stongue: :stongue:
איזה מגניב זה!!! |
סורי אם אני לא רואה טוב
אבל לאן בדיוק הוא הולך ליפול? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי אם אני לא רואה טוב
אבל לאן בדיוק הוא הולך ליפול? |
נו זה ברור...:p
מחכה לו שמה חזרזירה חתיכה, |
|
|
|
|