return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
סתם נחמד ... :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נראה כאילו איזה ג'יפ מג"ב בא שם מאחור
הילדים מסתכלים אחורה
ואז באים לרוץ
:D



LOL

ת'אחלס אני זוכר שראיתי את זה מיזמן
מישהו פריסם את זה פה

בכל אופן זה באמת מדהים
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
נראה כאילו איזה ג'יפ מג"ב בא שם מאחור
הילדים מסתכלים אחורה
ואז באים לרוץ
:D

אם הם באמת ערבים אז הם ירוצו לכיוון הגיפ הצבאי...



דרך אגב עושה רושם שזה האמר...
למרות שהתמונה לא ברורה בכלל ונראה כאילו מאחורה יש דינוזאור
Porky
can't read anything ..but... hello!~

:)

-chrispork
YuVaL
heh, hey porky, we were just saying how talented you are, we totally love those covers to the songs u do, they're really artistic, most of them are beautiful!
keep up the good work mate.. ;)
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אם הם באמת ערבים אז הם ירוצו לכיוון הגיפ הצבאי...



דרך אגב עושה רושם שזה האמר...
למרות שהתמונה לא ברורה בכלל ונראה כאילו מאחורה יש דינוזאור


אילן :wtf:
זה האמר :wtf:
והדינוזאור זה טנק :wtf:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אילן :wtf:
זה האמר :wtf:
והדינוזאור זה טנק :wtf:


אליאור אתה צעיר רצח
איך אתה יודע מה זה האמר..?

אני בגיל 15 לא ידעתי מה זה האמר:)

מוזר.. הנוער של היום
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אליאור אתה צעיר רצח
איך אתה יודע מה זה האמר..?

אני בגיל 15 לא ידעתי מה זה האמר:)

מוזר.. הנוער של היום


האמר זה פטיש :P

סתם סתם
hammer, ham-vee
כמו ג'יפ כזה, לא ?



:wtf:
אני צעיר רצח...בעע
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
heh, hey porky, we were just saying how talented you are, we totally love those covers to the songs u do, they're really artistic, most of them are beautiful!
keep up the good work mate.. ;)


*agree* :)

sup porky ?


אילן מי לא יודע מה זה האמר ?!?
אפשר לחשוב כאילו זה איזה חייזר בגיל 15 זה לא כזה קטן

אפילו להוא ממחוץ לחוק יש אחד :)
Sm0keMachine
אין לפורקי הזה מה לעשות בחיים?

כאילו זה חמוד..אבל פאק צריך להיות נורא משועמם בשביל לעשות כזה דבר..:rolleyes:
Q-PiXeL

:stongue: :stongue: :stongue:
איזה מגניב זה!!!

luckystrike
quote:
Originally posted by Q-PiXeL

:stongue: :stongue: :stongue:
איזה מגניב זה!!!


סורי אם אני לא רואה טוב
אבל לאן בדיוק הוא הולך ליפול?
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי אם אני לא רואה טוב
אבל לאן בדיוק הוא הולך ליפול?


נו זה ברור...:p
מחכה לו שמה חזרזירה חתיכה,
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement