return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
'Plasmapallo'
View this Thread in Original format
Nuutti
Sattuisiko joku tietämään myykö jokin liike suomessa tällaisia plasmapalloja? :gsmile:

http://scientificsonline.com/produc...hcd2=1082149422
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by Nuutti
Sattuisiko joku tietämään myykö jokin liike suomessa tällaisia plasmapalloja? :gsmile:

http://scientificsonline.com/produc...hcd2=1082149422

Myy. Osoitetta en kyllä muista mutta kaveri tietää, kysyn siltä huomenna. Tai siis tänään.
GrimReaper
Ostin kauan sitten tuota kuvassa olevaa isomman plasmapallon Leppävaaran Maxista poistohyllystä. Hinta oli jotain 150mk (siis ei euroa). Olen kyllä nähnyt niitä joissain liikkeissä. Pitää katella jos tulee vastaan.
XeQtOr
Itäkeskuksessa (Helsingissä) ainakin yks liike Stockan ja Anttilan välissä myy kaikenlaista tommosta tavaraa esim. plasmapalloja ja laavalamppuja. Sit on stadissa kans se yks kauppa minkä nimeä en ny muista (olisko crazy shop en varma), joka on siinä mannerheimintien ja jonkun toisen kadun kulmassa ihan free record shopin lähellä (freestä foorumiin päin).
thomas
offtopic mutta grimreaper !



jumalauta miten hyvä toi logo :)
saanhan käyttää signaturessa ?
GrimReaper
quote:
Originally posted by thomas
offtopic mutta grimreaper !
jumalauta miten hyvä toi logo :)
saanhan käyttää signaturessa ?

Juu, mitä enemmän sitä parempi! Käyttäkää kaikki vapaasti vaan.
GrimReaper
quote:
Originally posted by XeQtOr
Itäkeskuksessa (Helsingissä) ainakin yks liike Stockan ja Anttilan välissä myy kaikenlaista tommosta tavaraa esim. plasmapalloja ja laavalamppuja. Sit on stadissa kans se yks kauppa minkä nimeä en ny muista (olisko crazy shop en varma), joka on siinä mannerheimintien ja jonkun toisen kadun kulmassa ihan free record shopin lähellä (freestä foorumiin päin).

Eikös se Itiksen kauppa oo Soul Design? http://www.souldesign.fi/

Lareco on toinen alan kauppa Helsingissä, Larecon Life Stores-kauppa löytyy Kämp Galleriasta, Kluuvikatu 4.
Nuutti
Kiitti, kiitti infoista. Arvasin että tämä on oikea paikka kysyä. :haha:
BetaFactory
Heheh, hemmetin älykäs ja kuvaava logo!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement