|
Grattis cviper!
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Grattis på 20 års dagen :)
nu kan du handla på systemet osv :D |
|
|
| ScuL |
| jag hade redan gratulerat dig i klotterplanket men här kommer det igen... grattis med 20årsdagen ;) |
|
|
| Glorie |
| grattis i efterskott :) |
|
|
| cviper |
Tackar!
Jag som trodde att jag skulle slippa ha en tråd om mig liggandes runt genom att posta på klotterplanket, men nej... ;) |
|
|
| Vizay |
hehe icke då, här e vi måna om att se till att alla känner sig firade vettu ;)
ett stort GRATTIS till dig :) |
|
|
| beaversweede |
grattttis!!
drygt ett år kvar tills jag fyller 20 *suck*... :rolleyes: |
|
|
| jeremy1984 |
| Grattis grattis :clown: |
|
|
|
|