return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Mijn track: From paris to lyon
View this Thread in Original format
websley
Op het internationale forum vonden ze het al 'chilly', wat vinden jullie ervan?:toocool:
websley
ik probeerde een mp3 te uploaden maar had daar van te voren de richtlijnen niet gelezen, jullie kunnen het hier downloadenhttp://www.geocities.com/wesleyvand...ris_to_lyon.mp3
M5
from Milano to The Hague



wel goed gejat :cool:
Asperge
quote:
Originally posted by M5
from Milano to The Hague



wel goed gejat :cool:


van wie?
TranceFool
Je link werkt niet :)
Ferry 0
down
SnuggLe
quote:
Originally posted by Asperge
van wie?


hier sjinees vanaf SnuggLe's pc:

Legowelt - Disco Rout:cool:
websley
Het origineel is een opname van een "Finale" uit een
van de symfonieen van Bruckner, de "romantische".

De sample was exact 130 BPM, dussss:rolleyes:
M5
quote:
Originally posted by SnuggLe
hier sjinees vanaf SnuggLe's pc:

Legowelt - Disco Rout:cool:


Juustem :D
Donna
Hm nouh,k vinnet beetje kaas,maar das persoonlijke smaak denkik.
En die reversjes vink op die manier btje commercieel aandoen 2 be honest..
Stringetjes te bright ook,hmm
Too happy en te weinig dikke beuk zegt deze FlameJury :P

Phat B
t pakt me nie, sorry
DjRV
uhmmmm ja wat moet ik zeggen

klinkt een beetje als zo'n intro muziekje die je wellus bij je warez hebt ..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement