|
NL007XXL äntligen på g..
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Nice!
Får bli förfestmusiken det där då :) |
|
|
| Vizay |
| sitter å lyssnar, hade webradion på åsså började jag undra vem som spelar all bra musik...sorrow! :D |
|
|
| Sorrow |
Haha.. Setet är lite hafsigt mixat, men det får funka.. ;)
Hittills i mitt set:
1. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
2. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)
3. Super 8 – Alba (Original Mix)
4. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)
5. George Hales – Autumn (Icone Remix)
6. Recluse – Yellow Moon (Octagen Remix)
7. Endre – Kallocain (Robert Nickson Remix)
8. Sun Decade - Follow You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
9. Dallas Superstars – I Feel Love (Original Extended Mix)
10. Nick Lunn & YOMC pres. Techno Punx – Energise (Original Mix)
11. Scarab vs DJ Stigma – Hunting 2004 (Original Mix) |
|
|
| Dioxys |
| antingen är den lite överbefolkad, eller så är mitt internet riktigt mysko... det laggar satan på alla adresser :/ |
|
|
| Sorrow |
| Hmm.. Konstigt. Laggar inte här alls.. |
|
|
| Sorrow |
| Nu herr Rusch iaf.. :) |
|
|
| ice_key |
NICE!!!!!!!!!! När kommer dina set att spelas in o läggas ut på World Wide Web? Ännu en 10 poängare här :crazy:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Sorrow |
Haha.. Tack. ;)
De finns väl via Trancesphere om inte annat.
Har sagt det förut, säger det igen. Om någon har möjlighet att vara host för mina set, så att vem som helst kan få ladda hem dem, så kan jag lägga upp dem. Inga problem.. :) |
|
|
| ice_key |
Kolla med STÄVÄ :gsmile: :eyes: :gsmile:
:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| St_Andrew |
bah missa som vanligt =/
snacka med steve, han kan nog lägga upp dom för oss swetas iaf :D |
|
|
|
|