|
I'm back! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
ps: cygnus, kan je me die hub-adressen ook es sturen aub |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als je dan toch bezig bent Cygnus, kan je die ook ineens naar mij doorsturen? :) |
Done :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als je dan toch bezig bent Cygnus, kan je die ook ineens naar mij doorsturen? :) |
werken die eigenlijk nog?
oldo's zit altijd vol als ik em opstart |
|
|
| TOR |
er is sinds kort een user limit van 1500
ben er vandaag eventjes op geraakt, maar je moet wat geluk hebben.. |
|
|
| lievez |
| wb fellow ajoin :p |
|
|
| Tiger777 |
| mja, ze willen geldelijke steun hebben. Als ge betaalt moogt ge der altijd op, anders moet ge een beetje geluk hebben. |
|
|
| TOR |
nou ja, vraag me af of het nog de moeite is
tenslotte heeft bijna niemand slots open staan.. |
|
|
| Pumaz |
| Ik zit al een paar uur op oldo's en het enige probleem dat ik heb gehad is teveel vinylrips:whip: |
|
|
| Kaidreas |
haalt woordenboek te voorschijn maar te vergeefs.. wtf is nen hub of nen oldo???
btw tor? remix van alone in the dark? me want to hear that baby |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
haalt woordenboek te voorschijn maar te vergeefs.. wtf is nen hub of nen oldo???
|
Voor zover ik weet één of ander soort filesharing ding gelijk soulseek ofzo, maar dan exclusiever ofzo? Enfin, in ben nog een hub-n00b, daarstraks pas voor de eerste keer mij ingeschreven op eentje, ik ben is benieuwd... |
|
|
| Pumaz |
| Oldo's is niet een filesharing ding, maar DE filesharing ding, voor trance toch allé, als hij marcheert natuurlijk... |
|
|
|
|