return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
I'm back! (pg. 2)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by Gladius
ps: cygnus, kan je me die hub-adressen ook es sturen aub

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als je dan toch bezig bent Cygnus, kan je die ook ineens naar mij doorsturen? :)

Done :)
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als je dan toch bezig bent Cygnus, kan je die ook ineens naar mij doorsturen? :)

werken die eigenlijk nog?
oldo's zit altijd vol als ik em opstart
TOR
er is sinds kort een user limit van 1500

ben er vandaag eventjes op geraakt, maar je moet wat geluk hebben..
lievez
wb fellow ajoin :p
Tiger777
mja, ze willen geldelijke steun hebben. Als ge betaalt moogt ge der altijd op, anders moet ge een beetje geluk hebben.
TOR
nou ja, vraag me af of het nog de moeite is

tenslotte heeft bijna niemand slots open staan..
Eagle`
wb pumaz
Pumaz
Ik zit al een paar uur op oldo's en het enige probleem dat ik heb gehad is teveel vinylrips:whip:
Kaidreas
haalt woordenboek te voorschijn maar te vergeefs.. wtf is nen hub of nen oldo???
btw tor? remix van alone in the dark? me want to hear that baby
TOR
http://www.dance-industries.com/track.asp?track_id=3066

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
haalt woordenboek te voorschijn maar te vergeefs.. wtf is nen hub of nen oldo???

Voor zover ik weet één of ander soort filesharing ding gelijk soulseek ofzo, maar dan exclusiever ofzo? Enfin, in ben nog een hub-n00b, daarstraks pas voor de eerste keer mij ingeschreven op eentje, ik ben is benieuwd...
Pumaz
Oldo's is niet een filesharing ding, maar DE filesharing ding, voor trance toch allé, als hij marcheert natuurlijk...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement