return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Mudd? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pjox
Jag skrev iofs mudd inte mud som jag kanske då skulle skrivit om det var spel saken jag syfta på.
Och kunde skrivit att det var en sak på ett klädesplagg men för mig ere så självklart att man vet vad en mudd är. Alltså en sån som kan sitta på tröjor m.m så jag fick en liten chock igår när jag upptäckte att det var många som inte hade en aning om va en mudd var. jag kännde att jag var tvungen att undersöka om världen håller på att gå under, har muddarna glömmts bort?
Och tydligen är det inte så vanligt att man vet vad en mudd är...
reveal
Ok, hur många visste att det kan vara en renskinnspäls då? :)
Pjox
quote:
Originally posted by reveal
Ok, hur många visste att det kan vara en renskinnspäls då? :)


Jag kan inte räkna mig till den skaran som visste det :)
Men nu vet jag
dj_hysterix
hade ingen aning =/
Pjox
Jag undrar hur många som svara ja för att dom trodde jag emna nått sorts spel :P
JayBee
quote:
Originally posted by Pjox
Jag undrar hur många som svara ja för att dom trodde jag emna nått sorts spel :P
jag gjorde det :) men jag tror inte så många vet vad en mud är heller. det är ju inte direkt någon vanlig grej det heller.

nåja, varför detta stora intresse för mudd?
Pjox
quote:
Originally posted by JayBee

nåja, varför detta stora intresse för mudd?


Snacka me peter igår om pois från början.. en kille som gjort egna (tror jag iaf) men han hade iaf en mudd i och det berättade jag för peter och han viste inte va en mudd var. Sen fråga jag lite mer människor och det visste inte dom heller. Jag bidde totalt förvånad och var tvungen och kolla om alla swe-ta´s var så ovetande :p
JayBee
quote:
Originally posted by Pjox
Snacka me peter igår om pois från början.. en kille som gjort egna (tror jag iaf) men han hade iaf en mudd i och det berättade jag för peter och han viste inte va en mudd var. Sen fråga jag lite mer människor och det visste inte dom heller. Jag bidde totalt förvånad och var tvungen och kolla om alla swe-ta´s var så ovetande :p
men vad är en mudd dåra? :) jag hajar inte
reveal
Jag tycker inte att man är ovetande för att man inte vet vad en mudd är.
Glorie
men snälla nån. det här var nog den värsta OT-tråden jag nånsin sett. jag fattar verkligen inte vitsen med att fråga folk vad en mudd är. så intressant kan det inte vara? :conf: :eyes: eller?

jofawe
kom vi fram till vad en mudd är eller?
Vizay
förstår iofs inte hur nått kan bli OT i ett OT-forum, behövs det återigen nämnas att svenska delen är till för att samla alla svenskar här på TA för gemensam diskussion, är inte tvunget att handla om trance eller musik :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement