|
השואה בצפון- קוריאה
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
ברשותכם אני אעשה את המעשה הטוב שלי להיום...
נא להכנס ללינק ולקרוא
אני אישית לא הולך להפגנה אבל חתמתי על העצומה
תודה
www.korea-lo-lishtok.com |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by oDrori
ברשותכם אני אעשה את המעשה הטוב שלי להיום...
נא להכנס ללינק ולקרוא
אני אישית לא הולך להפגנה אבל חתמתי על העצומה
תודה
www.korea-lo-lishtok.com |
יש מצב שטרד הזה יחיה עוד שבוע.?
מה זה אין לי זמן וכוח עכשיו..
כשאני יחזור מהבסיס אני יכנס לאתר יקרא ויגיב... |
|
|
| AnthemFreak |
| חתמתי והעברתי לרשימה באיציקיו |
|
|
| Flotser |
טוב שפתחת את זה אחי,
זה חשוב אחושרמוטה,
זה מפחיד גמרי כל הסיפור הזה
לפני כמה חודשים פתחתי על זה גם דיון בפורום פוליטיקה....
אבל בכללי זה לא מזיז לאף אחד
הכי עצוב שזה לא מזיז לממשלה שלנו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
אבל בכללי זה לא מזיז לאף אחד
הכי עצוב שזה לא מזיז לממשלה שלנו |
איזה קטע זה בדיוק מה שבאתי לכתוב פה ...
דווקא אנחנו הכי אמור להיות מעורבים בנושא ומגעיל
אותי שזה לא קורה פשוט בושה לעם שלנו ...
דרך אגב משהוא דומה קורה גם בסודן הם הפרשים המוסלמים.
כל יום נהרגים שם יותר מ-200 איש בממוצע ואונסים את הנשים והילדות
מול האבות ואז רוצחים את כל המשפחה.
ישראל צריכה לעגן כחוק את הדאגה למדינות הנקלעות למצב
שאפילו מזכיר את המצב שאנחנו עברנו ... |
|
|
| Origin |
תכלס אם כל הכבוד למדינות במצוקה ....אבל לישראל יש מספיק דאגות מי שלהם בינתיים....
בואו נגיד אנחנו לא חיים בגן עדן פה בישראל...כך שאין לרשויות מספיק אמצאים גם לישמור אל התחת שלנו וגם לעזור למדינות אחרות...אל תבינו אותי לא נכון .. אני מרגיש גרוע שדברים כאלה קורים אבל אנחנו מדינה קטנה ובלי ארה"ב הינו כבר מזמן במצב מצוקה בעצמינו (חס וחלילה:confused: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Origin
תכלס אם כל הכבוד למדינות במצוקה ....אבל לישראל יש מספיק דאגות מי שלהם בינתיים....
בואו נגיד אנחנו לא חיים בגן עדן פה בישראל...כך שאין לרשויות מספיק אמצאים גם לישמור אל התחת שלנו וגם לעזור למדינות אחרות...אל תבינו אותי לא נכון .. אני מרגיש גרוע שדברים כאלה קורים אבל אנחנו מדינה קטנה ובלי ארה"ב הינו כבר מזמן במצב מצוקה בעצמינו (חס וחלילה:confused: |
אני לא אומר אנחנו צריכים לשלוח את סיירת מטכל עכשיו לחבל בתאי הגזים,
אבל כן צריכים להשמיע זעקה,
כל שר בכיר שמופיע בתקשורת חייב להזכיר את זה
האו"ם זה ארגון חסר תועלת, אבל כל דחיפה של העניין יכולה רק לעזור
אני יודע שהרבנים של ישראל וגם המנהל של יד-ושם שלחו מכתב לקופי ענאן לפני כמה חודשים בנושא,
אבל זה לא מספיק, למה ששרון לא ישלח מכתב? |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני לא אומר אנחנו צריכים לשלוח את סיירת מטכל עכשיו לחבל בתאי הגזים,
אבל כן צריכים להשמיע זעקה,
כל שר בכיר שמופיע בתקשורת חייב להזכיר את זה
האו"ם זה ארגון חסר תועלת, אבל כל דחיפה של העניין יכולה רק לעזור
אני יודע שהרבנים של ישראל וגם המנהל של יד-ושם שלחו מכתב לקופי ענאן לפני כמה חודשים בנושא,
אבל זה לא מספיק, למה ששרון לא ישלח מכתב? |
זה לא ממש לעזור...זה יותר לגרום לאחרים לעזור....שגם טוב ...רק הבעיה היא שאם הם היו רוצים לעזור הם מזמן היו עושים משהוא בנידון ...אתה לא חושב.. ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני לא אומר אנחנו צריכים לשלוח את סיירת מטכל עכשיו לחבל בתאי הגזים,
אבל כן צריכים להשמיע זעקה,
כל שר בכיר שמופיע בתקשורת חייב להזכיר את זה
האו"ם זה ארגון חסר תועלת, אבל כל דחיפה של העניין יכולה רק לעזור
אני יודע שהרבנים של ישראל וגם המנהל של יד-ושם שלחו מכתב לקופי ענאן לפני כמה חודשים בנושא,
אבל זה לא מספיק, למה ששרון לא ישלח מכתב? |
צודק
זה אפילו לא קרוב ללהיות מספיק.
ואני חושב שזה צריך להיות במקום הרבה יותר גבוה בסולם
העדיפויות שלנו ואני לא חושב שאפילו התערבות פיזית שם מופרכת.
אנחנו צריכים להיות רגישים במיוחד לנושא הזה ואפילו
להוות דוגמא ולא לבחול באמצעים.
זאת רק דעתי אמנם אבל אוריג'ין אתה מסכים שזאת
לא סתם מצוקה ...
אני לא מדבר על עזרה לרעבים פה מן הסתם אלא חוב
מוסרי לעמים אחרים ולמה שמתרחש שם בצפון קוריאה
גם אם זה לא מתקרב לשואה שעבר העם שלנו לא צריך לחכות. |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by luckystrike
צודק
זה אפילו לא קרוב ללהיות מספיק.
ואני חושב שזה צריך להיות במקום הרבה יותר גבוה בסולם
העדיפויות שלנו ואני לא חושב שאפילו התערבות פיזית שם מופרכת.
אנחנו צריכים להיות רגישים במיוחד לנושא הזה ואפילו
להוות דוגמא ולא לבחול באמצעים.
זאת רק דעתי אמנם אבל אוריג'ין אתה מסכים שזאת
לא סתם מצוקה ...
אני לא מדבר על עזרה לרעבים פה מן הסתם אלא חוב
מוסרי לעמים אחרים ולמה שמתרחש שם בצפון קוריאה
גם אם זה לא מתקרב לשואה שעבר העם שלנו לא צריך לחכות. |
אחי ..אני אתך ב100% ... |
|
|
|
|