return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
The Northern Light Compilation.
View this Thread in Original format
Sorrow
Ok, på allmän begäran finns den nu här för nedladdning. Stort tack till Steve som hostar det, utan honom hade det inte blivit möjligt. :)

Mixningen är ok, men pga sunkiga spelare är den lite hafsigare än vanligtvis när jag spelar. Hoppas det funkar ändå. ;)

Tracklist har ni här:

Sorrow - The Northern Light Compilation:
1. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
2. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)
3. Super 8 – Alba (Original Mix)
4. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)
5. George Hales – Autumn (Icone Remix)
6. Recluse – Yellow Moon (Octagen Remix)
7. Endre – Kallocain (Robert Nickson Remix)
8. Sun Decade - Follow You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
9. Dallas Superstars – I Feel Love (Original Extended Mix)
10. Nick Lunn & YOMC pres. Techno Punx – Energise (Original Mix)
11. Scarab vs DJ Stigma – Hunting 2004 (Original Mix)

Länk har ni här:

http://progg.mine.nu/Sorrow-Norther...Compilation.mp3

Enjoy!
SteveTranz4ever
Laddar hem den nu :toothless

Jävlar vilken fart de va :eyes: haha va kul jag e :rolleyes:



Börjar lyssna nu :gsmile:
St_Andrew
soft :) tankar/lyssnar nu :)
Sorrow
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Laddar hem den nu :toothless

Jävlar vilken fart de va :eyes: haha va kul jag e :rolleyes:



Börjar lyssna nu :gsmile:


Haha.. Fyndigt.. :p
Aendy
ing a! I avsaknad på Rebel9:s sköna bilmusik är det ett minst lika bra komplement! Skulle behöva en cue-lista sen kommer denna mix gå hett i bilen hela våren och sommaren!
Aendy
quote:
Originally posted by Aendy
ing a! I avsaknad på Rebel9:s sköna bilmusik är det ett minst lika bra komplement! Skulle behöva en cue-lista sen kommer denna mix gå hett i bilen hela våren och sommaren!


Cue-lista, snälla :/
sipowitz
Hittade detta setet tidigare inatt... varit en underbar motivationsgivare under nattens plugg... skärmdump halv 6 på morgonen, onödigt okejdå :)

Sorrow
Kul att man kan vara till någon glädje.. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement