|
The Northern Light Compilation.
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |
Ok, på allmän begäran finns den nu här för nedladdning. Stort tack till Steve som hostar det, utan honom hade det inte blivit möjligt. :)
Mixningen är ok, men pga sunkiga spelare är den lite hafsigare än vanligtvis när jag spelar. Hoppas det funkar ändå. ;)
Tracklist har ni här:
Sorrow - The Northern Light Compilation:
1. Faraway Project – Without Fear (Goldenscan’s Close To Home Remix)
2. Goldenscan – Of Our Time (Super 8 Remix)
3. Super 8 – Alba (Original Mix)
4. Bram Vank – This Time I Rise (Goldenscan’s 90’s Re-Animated Remix)
5. George Hales – Autumn (Icone Remix)
6. Recluse – Yellow Moon (Octagen Remix)
7. Endre – Kallocain (Robert Nickson Remix)
8. Sun Decade - Follow You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
9. Dallas Superstars – I Feel Love (Original Extended Mix)
10. Nick Lunn & YOMC pres. Techno Punx – Energise (Original Mix)
11. Scarab vs DJ Stigma – Hunting 2004 (Original Mix)
Länk har ni här:
http://progg.mine.nu/Sorrow-Norther...Compilation.mp3
Enjoy! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Laddar hem den nu :toothless
Jävlar vilken fart de va :eyes: haha va kul jag e :rolleyes:
Börjar lyssna nu :gsmile: |
|
|
| St_Andrew |
| soft :) tankar/lyssnar nu :) |
|
|
| Sorrow |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Laddar hem den nu :toothless
Jävlar vilken fart de va :eyes: haha va kul jag e :rolleyes:
Börjar lyssna nu :gsmile: |
Haha.. Fyndigt.. :p |
|
|
| Aendy |
| ing a! I avsaknad på Rebel9:s sköna bilmusik är det ett minst lika bra komplement! Skulle behöva en cue-lista sen kommer denna mix gå hett i bilen hela våren och sommaren! |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Aendy
ing a! I avsaknad på Rebel9:s sköna bilmusik är det ett minst lika bra komplement! Skulle behöva en cue-lista sen kommer denna mix gå hett i bilen hela våren och sommaren! |
Cue-lista, snälla :/ |
|
|
| sipowitz |
Hittade detta setet tidigare inatt... varit en underbar motivationsgivare under nattens plugg... skärmdump halv 6 på morgonen, onödigt okejdå :)
 |
|
|
| Sorrow |
| Kul att man kan vara till någon glädje.. ;) |
|
|
|
|