return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב אז ככה זה בקשר לתמונה שסרוקה במחשב

יש איכשהוא דרך לשחק עם הגודל של התמונה (מבלי שתאבד רזולוציה- מהאיכות שלה על המסך) אבל בלי תוכנת פוטושופ ?

אם מישהוא יוכל להסביר לי זה יהיה אחלה
תודה :)
Q-PiXeL
אתה רוצה להקטין או להגדיל?

בהגדלה כל תוכנה תהרוס תאיכות
יש כל מני שטויות שמנסים ליצור פחות איבוד באיכות אבל עדיין זה לא משהו...
להקטין אתה יכול גם עם
paint

אבל אני ימליץ לך על
ACDSee...
HyPeRSoNiC
אם אתה רוצה להגדימבלי לאבד איכות, אתה יכול לסרוק מחדש ובסריקה לעשות
zoom in.......
לרוב הסורקים יש את האופציה הזאת
luckystrike
אני רוצה להקטין וסורי על הבורות אני לא מצליח ...

איך אני עושה את זה בפיינט ?

ומה ההבדל בין זה לאסיידיסיי הזה ?
YoraY
אני לא הכי מבין בסריקות וזה אבל אני יודע ש
.tif
זה קובץ שיכול להגיע לגדלים עצומים לתמונה וניתן לפתוח אותו רק עם תוכנת הצפייה של
WIN XP
ו... כשעושים זום האיכות ממש ממש כמעט ולא יורדת ואין בכלל ריבועים כאילו.... הכל חלק... זה הפורמט הזה
luckystrike
זום זה מגדיל אבל אני רק רוצה להקטין בלי לאבד חלק מהתמונה
או האיכות שלה.

חבר'ה באמת אף אחד לא יודע ?
:(
oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
זום זה מגדיל אבל אני רק רוצה להקטין בלי לאבד חלק מהתמונה
או האיכות שלה.

חבר'ה באמת אף אחד לא יודע ?
:(

שלח לי לאימייל אני אקטין לך
[email protected]
DjChook
קיצר דוגרי
אם עודד לא עושה לך את זה שלח לי
[email protected]
ואני אעשה

זה ממש בולשיט, ואי אפשר בפיינט למיטב ידיעתי
אבל בכל תוכנה הכי פשוטה לגרפיקה אפשר
luckystrike
תודה עודד וחן :)

הקטע הוא שאני רוצה לדעת לעשות בעצמי!
כל כמה זמן אני נתקל בקטע הזה מחדש

איזה תוכנה הכי קטנה וטובה לזה לדעתכם?
מאיפה אני מוריד?
הממממ
תודה :):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement