|
שאלה
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב אז ככה זה בקשר לתמונה שסרוקה במחשב
יש איכשהוא דרך לשחק עם הגודל של התמונה (מבלי שתאבד רזולוציה- מהאיכות שלה על המסך) אבל בלי תוכנת פוטושופ ?
אם מישהוא יוכל להסביר לי זה יהיה אחלה
תודה :) |
|
|
| Q-PiXeL |
אתה רוצה להקטין או להגדיל?
בהגדלה כל תוכנה תהרוס תאיכות
יש כל מני שטויות שמנסים ליצור פחות איבוד באיכות אבל עדיין זה לא משהו...
להקטין אתה יכול גם עם
paint
אבל אני ימליץ לך על
ACDSee... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אם אתה רוצה להגדימבלי לאבד איכות, אתה יכול לסרוק מחדש ובסריקה לעשות
zoom in.......
לרוב הסורקים יש את האופציה הזאת |
|
|
| luckystrike |
אני רוצה להקטין וסורי על הבורות אני לא מצליח ...
איך אני עושה את זה בפיינט ?
ומה ההבדל בין זה לאסיידיסיי הזה ? |
|
|
| YoraY |
אני לא הכי מבין בסריקות וזה אבל אני יודע ש
.tif
זה קובץ שיכול להגיע לגדלים עצומים לתמונה וניתן לפתוח אותו רק עם תוכנת הצפייה של
WIN XP
ו... כשעושים זום האיכות ממש ממש כמעט ולא יורדת ואין בכלל ריבועים כאילו.... הכל חלק... זה הפורמט הזה |
|
|
| luckystrike |
זום זה מגדיל אבל אני רק רוצה להקטין בלי לאבד חלק מהתמונה
או האיכות שלה.
חבר'ה באמת אף אחד לא יודע ?
:( |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זום זה מגדיל אבל אני רק רוצה להקטין בלי לאבד חלק מהתמונה
או האיכות שלה.
חבר'ה באמת אף אחד לא יודע ?
:( |
שלח לי לאימייל אני אקטין לך
[email protected] |
|
|
| DjChook |
קיצר דוגרי
אם עודד לא עושה לך את זה שלח לי
[email protected]
ואני אעשה
זה ממש בולשיט, ואי אפשר בפיינט למיטב ידיעתי
אבל בכל תוכנה הכי פשוטה לגרפיקה אפשר |
|
|
| luckystrike |
תודה עודד וחן :)
הקטע הוא שאני רוצה לדעת לעשות בעצמי!
כל כמה זמן אני נתקל בקטע הזה מחדש
איזה תוכנה הכי קטנה וטובה לזה לדעתכם?
מאיפה אני מוריד?
הממממ
תודה :):):) |
|
|
|
|