|
Henkie!!!!! hihi
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Kijk s masterrrrr playerrrrr wat ik tegenkwam! en niet deleten voordat de rest t gelezen heeft :)
egt merkwaardig hoe jou coolheidsgehalte is gestegen sinds de agelopen maanden..toppie henkie :) (L) josta
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=3969 |
|
|
| Blik |
haha, henkie de player heeft hulp moeten krijgen van anders Player-TA's
LOL |
|
|
| DJ_Siesta |
| hehe dikke pret :) |
|
|
| Henkie_henk |
Ik weet zonder te kijken.. gewoon dat t zon classic thread is over een request van mij..
Ah.. ff checke..
Mar-11-2001 23:58 ..volges mij ist ie veel ouder??
Ow ja Blik jij kent em nie?? was da nog voor je tijd?? :)
Ah wel goeie tips uitgehaald.. en nu lukt alles perfect..
ah man dat was nog in the good old days.. toen was alles altijd leuk op ta.. overal.. jammer...
Je moet et als wannabe player (wat ik toen was) maares doorleze.. je hebt er zwaar zekers te weten wat aan.. |
|
|
| Miss Proximus |
| het heeft je idd geholpen want je bent echt onweerstaanbaar from time to time ;) weeeeeeee |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
het heeft je idd geholpen want je bent echt onweerstaanbaar from time to time ;) weeeeeeee |
lolll check pow :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ow ja Blik jij kent em nie?? was da nog voor je tijd?? :)
|
ik kende de thread wel, maar ik was hem helemaal vergeten gewoon, is wel een leuke thread, met inderdaad een paar hele goeie tips |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb em volgens mij ook wles gelezen. Henkie je hebt wel veel geleerd in die paar maanden :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Je kunt het allemal wel zo mooi er neer typen, maar in de praktijk werkt het toch ff wat anders....
GReeTZ |
|
|
| Henkie_henk |
lol heb je zekers gelijk in..
of zoals je t weles in films ziet.. waar zon date helemaal vlekkeloos verloopt.. ja me lul ja..
Zal wel vaak misgaan ook.. heb me blauwtjes ook wel gelope :) Soms uit koppigheid of domheid.. Nu komt dat vast nie meer voor..:rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| ach ja.....zolang het toetje maar warm staat :p |
|
|
| DJ_Siesta |
, die kut zinnen werken weer eens niet, grrrgrrrrr
op een of andere manier verstaan ze dat houtskool engels vammij niet :D
of moest ik het nu zelf vertale :conf:
WTD, eeen nacht alleeeen, lalalallaala eeeen nacchaaacht aleeeen
doei |
|
|
|
|