|
laiback luke
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Ik zal hier nog is een topic make se.
zaterdag 17 april was ik een feesje gaan bouwen in vlissingen (ja wat doen we daar--> vriend van mij studeert voor officier op nen boot, en hij heeft daar een kamertje die hij huurt)
anyways.. we waren eigenlijk van plan om naar een marginaal danscafe te gaan. (gewoon omdat we een marginale bende zijn :D)
dus we gaan er eerst eentje drinken in den brooklyn ofzoiets, knap cafeke da wel, da ziet ge bij ons niet.
en ineens gaan we ergens anders naartoe, maar waar, en we krijgen allemaal in het oog dat laiback luke draait in the opera en cafe verder. we beslissen uiteindelijk om een kijkje tenemen, nadat ik iedereen serieus moest overtuigen. we komen daar aan met een groep, wa in holland dus blijkbaar een probleem is voor kleine cafe's/clubs.. maar omdat we belgen waren mochten we toch binnen, er was nog iemand geen 18 maar toch (we waren belgen) serieus overleg met die buitenwippers. echt zoiets maakt ge niet mee in belgie, vriendelijk onvoorstelbaar. na een paar uur moest luke draaien, en dat was echt op en top funk gewoon, soms is ie wat aan het scratchen enz. echt top notch. niet echt muziek waar ik gewoon naar zou luisteren maar om te feesten, en om al die meiden zien te dansen op zo'n muziek is wel vreed leutig, en nog iets, hollandse vrouwen zij echt wel sneller van aanpak zoals ze zeggen :D
anyways leuke tijd gehad, en enkele leuke nummers herkend.
ik dacht black en white brothers met pump it up.
en nog een track, misschien kan iemand het id'en voor mij? een vrouw die zingt.. gotta keep on movin' movin', gotta keep on pushin' pushin', keeeep pushon', on... something something.. lalalala keeeep pushin' on :eek: :D ---> funky :D
anyways. als iemand ooit da kans krijgt om het tegaan zien.. zeker doen. |
|
|
| Gladius |
| hehe onder het motto van 'nekeer iet anders' =). kan u niet helpen met dat liedje. Welk genre was dat daar eigenlijk? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en nog een track, misschien kan iemand het id'en voor mij? een vrouw die zingt.. gotta keep on movin' movin', gotta keep on pushin' pushin', keeeep pushon', on... something something.. lalalala keeeep pushin' on :eek: :D ---> funky :D
|
gaat dat zo van:
Keep pushing on, things are gonna get better. It won't take long, keep on pushing on...?
Want dan weet ik over welk nummer het gaat, alleen heb ik geen idee wie of wat het is! :sadgreen: |
|
|
| TOR |
iedereen is hier precies een verslag aan het uitbrengen van zijn zaterdagavond..
zou ik het wagen mijn StuBru fuifje van gisteren te reviewen...? :p |
|
|
| SilentEagle |
Tuurlijk TOR, we overleven het wel. :p
Damn ik hoor da nummerke ook in mn kop maar heb geen flauw idee van wie t is. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
iedereen is hier precies een verslag aan het uitbrengen van zijn zaterdagavond..
zou ik het wagen mijn StuBru fuifje van gisteren te reviewen...? :p |
ben wel wat gewoon, doe maar :p |
|
|
| pooley |
Bij ons wast ook mega bangelijk.
Kleine 40 minuutjes gedraaid en dan stond de volgende Dj klaar.
Mijn afsluiter was dus Fire & Ice, para siempre en iederene vond het een mega goeie schijf
Mixen ging ook ferm goed, geen bummers :)
Om 22.30 moest sven lanvin draaien, damn die gast is de max.
Super vriendelijk, speelde met de begrenzer de ganse tijd, wist gewoon wat hij deed...
En zen bak vol met whitelabels :)
Echte trance draaide hij niet maar sommige tunes heb ik toch herkend.
Dj Tunes draaide ook wel stevig. Zelfde stijl als Lanvin.
Hoevee lvolk er juist was op de fuif weet ik niet maar twas veel.
Vooral de truk van Happy inkom had een ongelooflijk succes.
File tot buiten !
Kzal 1 van dees de foto's is posten... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Tuurlijk TOR, we overleven het wel. :p
|
ik heb me rot geamuseerd :D |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
gaat dat zo van:
Keep pushing on, things are gonna get better. It won't take long, keep on pushing on...?
Want dan weet ik over welk nummer het gaat, alleen heb ik geen idee wie of wat het is! :sadgreen: |
het zou best kunnen jasper. ik zit in ieder geval met dat liedje in men hoofd, maar het kan zijn dat de tekst totaal anders was ze, kwas natuurlich ook nie echt in nuchtere staat meer :clown:
btw wa ie draaide, ik vond dat het af en toe wat progressive klonk, met wat filthy electro en some groovy house. in ieder geval veel geshake met die vrouwenkontjes :D
kzal proberen wat pics te posten als ik ze krijg.
ma de meeste zijn bangelijk voor (that's the way I like it :D :clown: ) |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
ik heb me rot geamuseerd :D |
Ah ge hebt u strontzat gezopen dan? Hoop ik?
:p |
|
|
| TOR |
| ik heb nogal diep in de plastic bekertjes gekeken ja :crazy: |
|
|
| Wildfir3 |
| just for the record: tis laidback luke :) |
|
|
|
|