|
Ian Van Dahl: Where are u now (M.I.K.E. remix)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Een tijdje geleden had Mike gezegd dat hij binnenkort een remix zou maken vor een commerciële artiest, en hij zei er ook bij dat de meeste fans hem maar niks zouden vinden. Hit is dus blijkbaar deze remix, en Mike had nog gelijk ook, ik vind er niks aan...:(
Er zijn 2 versies, een M.I.K.E. vocal mix en een M.I.K.E. instrumental mix, maar ze zijn allebei even slecht naar mijn mening. De productie is redelijk zwak, op sommige momenten zelfs amateuristisch klinkend en de vocals trekken zoals gewoonlijk op niks. Ook de melodie is veel te simpel en saai, echt spijtig! Uiteindelijk was de Push dub mix van I can't Let You Go nog best te pruimen, maar met deze remix is onze Mike serieus de mist in gegaan...:sadgreen:
En ik denk ook dat dit niet echt goed gaat zijn voor zijn reputatie die tegenwoordig al meer en meer bekritiseerd wordt... |
|
|
| TOR |
ik heb erover gelezen maar heb hem nog niet gehoord.
zijn vorige Ian van Dahl remix was nochtans erg goed..
maar idd, de kwaliteit van zijn remixes is de laatste tijd wat achteruit gegaan, hij heeft gelijk dat hij zich vanaf nu meer op eigen materiaal zal focussen. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ik denk ook dat dit niet echt goed gaat zijn voor zijn reputatie die tegenwoordig al meer en meer bekritiseerd wordt... |
Ow?! Wat zijn dan zoal die mindere remixen dat hij gedaan heeft? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ow?! Wat zijn dan zoal die mindere remixen dat hij gedaan heeft? |
Embryo: Lifecell (Push remix)
Robert Gitelman: Things to say (M.I.K.E. remix)
Rio Klein: Fearless (Push remix) (hoewel ik dat dus een fantastische remix vind, maar blijkbaar dwepen de meesten met de in mijn ogen redelijk zwakke Agnelli & Nelson remix)
Don't get me wrong hé, ik ben nog altijd een semi-hardcore Mike-fan, ik merk gewoon op dat de meeste mensen zijn producties saai en slecht beginnen vinden... |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Rio Klein: Fearless (Push remix) (hoewel ik dat dus een fantastische remix vind, maar blijkbaar dwepen de meesten met de in mijn ogen redelijk zwakke Agnelli & Nelson remix) |
no words... just: :crazy: mah vind A&N rmx ook goe hoor :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Don't get me wrong hé, ik ben nog altijd een semi-hardcore Mike-fan, ik merk gewoon op dat de meeste mensen zijn producties saai en slecht beginnen vinden... |
niet getreurd.. met het nieuwe Push album zullen de mensen weer inzien dat Mike nog steeds de absolute nummer 1 is! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
niet getreurd.. met het nieuwe Push album zullen de mensen weer inzien dat Mike nog steeds de absolute nummer 1 is! :) |
R.e.s.p.e.c.t. is due (hehe) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tor heeft ook gelijk! De meeste mensen kennen alleen Mike's meer populaire releases en beoordelen hem daar ook op. Terwijl hij bijvoorbeeld ook bangelijke techno-achtige schijven maakt, maar die kent dan weer bijna niemand. Ik heb zaterdag een techno-gig gespeeld in ons jeugdhuis, en er zaten ook een stuk of 5 techno-producties van Mike tussen, en het publiek apprecieerde ze even hard als eender welke andere tracks ik heb gespeeld! |
|
|
| Pumaz |
| Ik sluit mij hierbij aan. Ik weet nog een tijdje geleden dat er een release van hem was (techno zoals Jasper zegt) waar NIEMAND die ik ken iets over zei, dus heb ik dat opgelost, en waren ze even gezwegen. Ze zullen nu weer voor de zoveelste keer (onterecht) op mike gaan kakken (ni letterlijk) over deze remix... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mjah, over de remix mogen ze voor mijn part kakken, ik vind hem zelf ook slecht. Maar een slechte remix maakt nog geen slechte artiest, en naast 1 slechte remix brengt Mike 3 bommen uit, en er zijn niet veel artiesten die hem dat nadoen... |
|
|
| Pumaz |
Dat bedoelde ik dus ongeveer...
Heb de remix zelfnog niet gehoord maarik ga geen moeite doen... |
|
|
|
|