|
DJ Tiesto - Just Be (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
^voor de zoveelste keer ben ik 100% akkoord met tor...
Echt waar mensen, die 2 tracks zijn zo goed dat je niet zou denken dat ze de naam Tiesto dragen.
Tiesto : from hero to zero and back to hero again! |
|
|
| pooley |
| Mja geraak wel op hub, heb active gedan (via die guide op zen site) maar zoeken lukt nog altijd ni :/ |
|
|
| Pumaz |
| Kom ff op msn en ik stuur je de 2 noodzakelijkste tracks... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Echt waar mensen, die 2 tracks zijn zo goed dat je niet zou denken dat ze de naam Tiesto dragen.
|
Nu is mijn vraag of Tiesto ze voledig zelf gemaakt heeft? Allé, dit is geen bashing ofzo, Tiesto heeft al zo veel met andere artiesten samengewerkt, het kan dus evengoed dat hij die 2 nummers ook niet helemaal zelf heeft gemaakt? |
|
|
| Pumaz |
| Ik denk persoonlijk dat forever today van de hand van geert huinink, a tear in the open weet ik niet. Maar die eerste schreeuwt gewoon huinink, ik wil niet té muzikaal beginnen, maar het gebruik van de tertsen tussen de akkoorden is echt zijn soort composities. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nu is mijn vraag of Tiesto ze voledig zelf gemaakt heeft? Allé, dit is geen bashing ofzo, Tiesto heeft al zo veel met andere artiesten samengewerkt, het kan dus evengoed dat hij die 2 nummers ook niet helemaal zelf heeft gemaakt? |
Goed punt, ik heb het effe opgezocht :
1.Forever Today - co-produced : Geert Huinink
2.Love Comes Again - vocals : BT
3.Traffic
4.Sweet Misery’ - vocals : Joanne Lloyd / co-written : Nashville song writing team (Jo Lloyd en Dan Muckala)
5.Nyana
6.UR - vocals en co-written : Matt Hales aka Aqualung
7.Walking On Clouds - vocals : Kirsty Hawkshaw / co-written en co-produced : Josh Gabriel
8.A Tear In The Open - co-produced : Geert Huinink
9.Just Be - co-written : Kirsty Hawkshaw
10.Adagio For Strings
Geert Huinink zat er dus weer (Magik Journey, Magik Muzik Remixes, ...) voor een groot deel tussen :) |
|
|
| Pumaz |
Zie je wel...
Geert Huinink is volgens mij een van de meest onderschatte mensen in trance, en qua melodie en harmonie dé beste |
|
|
|
|