|
The Dailey Addict Returns!
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Your favourite nonsense... back once more!
"The disco brothers" hadden ooit een set in Australië. De promoter van de club had ook 2 stripclubs en had hen beloofd "gezelschap" mee te brengen voor na hun set. Toen ze onderweg was hadden de broeders van disco alle bourbon en sambuca opgedronken... De promoter kwam terug, zag en hoorde wat er gebeurd was en bracht het "gezelschap" terug naar de stripclub. De jongens hadden gedaan en bleven wachten op de promoter, tot de club dicht ging en ze buitengesmeten werden... |
|
|
| CygnusX |
Woohoo!
Weer iets om elke dag naar uit te kijken :) |
|
|
| TOR |
| ik hou van weetjes :toothless |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Your favourite nonsense... back once more!
"The disco brothers" hadden ooit een set in Australië. De promoter van de club had ook 2 stripclubs en had hen beloofd "gezelschap" mee te brengen voor na hun set. Toen ze onderweg was hadden de broeders van disco alle bourbon en sambuca opgedronken... De promoter kwam terug, zag en hoorde wat er gebeurd was en bracht het "gezelschap" terug naar de stripclub. De jongens hadden gedaan en bleven wachten op de promoter, tot de club dicht ging en ze buitengesmeten werden... |
Hehe I like em already :toothless |
|
|
| Pumaz |
Ik weet niet of je deze namen kent, maar als het je intreseert wie ze zijn, zoek het dan op...
Jo Mills mocht onlangs haar verjaardag vieren op Ibiza, waar ze een flat heeft, en bracht wat mensen mee om het te vieren. Onderweg hadden ze gemerkt dat niemand van hen een cadeau voor haar gekocht hadden, dus ging de vriendin van D Ramirez, Mel, iets gaan zoeken dat een goeie cadeau moest zijn. Bij gebrek aan klassieke cadeau-winkeltjes op het eiland kwam ze uiteindelijk aan met een asbak met een erecte penis in het midden.
Voor de nieuwelingen: ik verzin deze dingen ni... |
|
|
| Gladius |
| hehe i love this topic! go pumaz! |
|
|
| Pumaz |
| Door een misverstand werden Riley & Durrant in Rusland geboekt als de nummer 1 djs van Groot-Brittanië. Het stond letterlijk overal: op de posters, flyers... En toen ze gingen beginnen nog eens uitgebreid gezegd door een MC. Het viel hen nogal moeilijk om live op MTV Rusland en voor 5000 gekke Russen te zeggen van: "Eigenlijk..." |
|
|
| Kaidreas |
eigenlijk wa????
ik kan nie volgen? |
|
|
| Pumaz |
"Eigenlijk zijn we niet de beste Britse dj's"
Duuuuuuuuuh
:rolleyes: |
|
|
| TOR |
| nu is het niet meer grappig :p |
|
|
|
|