|
אל תשאלו מה קרה לאלונה
|
View this Thread in Original format
| TTman |
הטראנטולה של הפורום גדלה בשנה ואף אחד לא הזכיר זאת
ממש זוועה
;)
והיום יש לה יומהולדת 19
וואי וואי, גדולה, הא
:D
אז מזל טוב לך אלונושקה
עד 120 וחצי
בהצלחה בצבא ובחיים
ורק חבל שאת לא נכנסת לפה יותר, אבל זה בטח בגלל הצבא
אז שיהיה במזל |
|
|
| Flotser |
:p :p :p :wtf: :wtf: :wtf:
מזל טוב אלונה יקרה!
 |
|
|
| LA© |
מזל טוב אחותי!!!!
הנה סוף סוף פתחנו לך טרד ליום הולדת
אז שיהיה במזל טוב!
עד 120
אוהבים אותך! |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב ילדה
:eyespop:
שישו ושימחו לך |
|
|
| Segev |
מזל טוב עד 120!!!
ראית מה יצא לכבודך היום? :D |
|
|
| Rising |
| מזלללל טובבבב!!! :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אחי
זה מומולדת 20 :D
אבל בכל מקרה
מזל טוב אלונוצ'קה!!!!!!!!!!! :D |
|
|
| Eitan E |
מזל טוב עד 10000000
שיהיה לך יומולדת סוףףףףףףף שחבל לך על האף
;) :D |
|
|
| s0undw4v3 |
:tongue2 :toothless :toothless :tongue2
מטוס זעיר ללא טייס!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
שתזכי לחיי נצח!!!
:disbelief |
|
|
|
|