|
30-7 /1-8 ---> Nature One!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Hmm, mijn gratis ticket gaat niet door want die jongen zit opeens in het leger :D lmao!
Maar dan koop ik wel zelf een kaartje!
Voor degenen die gaan: ik heb nog een plekkie vrij in me tent. Mits je geen zweetvoeten hebt :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
willen jullie nog dat ik iets meeneem voor de reis? :D |
Benzine? :conf:
/offtopic
"Eric Sneo - Ciao Bella" <---ROCKS:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
Voor degenen die gaan: ik heb nog een plekkie vrij in me tent. Mits je geen zweetvoeten hebt :D |
Snurken mag wel josta? :D :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Snurken mag wel josta? :D :D |
Goh, snurk jij dan ook bram? ;) |
|
|
| Shabbaman |
En ik begreep dat ik met jullie mee mag rijden. Helemaal top! Bedankt, willen jullie nog dat ik iets meeneem voor de reis? :D
JOEPIE!!!!!!!!!!!! |
Geen benzine in ieder geval, want het ding rijdt op diesel ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
Goh, snurk jij dan ook bram? ;) |
Wie nog meer dan, Bassie toevallig :p? |
|
|
| total woot |
| adriaan was t toch? :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wie nog meer dan, Bassie toevallig :p? |
Ik? Echt niet! Ik heb er niks van gehoord! |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by basd
GGGRRRRRRRR SNNNZZZZZZZZZ GRRRRRRRRRRR ZZZZZNZNNNNN GRRRRRRRRRRRR ZNNNNNNNNNNNGZZZ |
Jongens jongens jongens... denken jullie nou echt dat je last hebt van een snurkende buurman op de camping van nature one????
Bereid je maar voor op een complete discotheek die op max 50 meter van je vandaan 24/7 non stop beukt,vorig jaar stond ik naast de "Hamburg Hardcore" tent (een witten partytent van 3 bij 3 meter, die meer watts had dan een redelijke q-dance tent :D) als je wilt slapen heb je dus oordoppen nodig! (al maakt dat ook weinig uit, want t gemiddelde luchtbed geleid die trillingen zo goed dat je zowiezo niet stil kunt liggen....
Grtz
Woot |
|
|
| Shabbaman |
| En anders houdt Wouter je wel wakker: "Kom op, we gaan afteren!" (altijd nog beter dan het klassieke "chillen in het Vondelpark"...) |
|
|
| total woot |
Chillen in t vondelpark? t gaat toch regenen :stongue: :happy2:
Afteren in n tent is btw volgens mij minder gezellig.. maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Zijn er trouwens mensen die al weten wanneer ze vertrekken?(of gaat er verder niemand?) |
|
|
| Miss Proximus |
Dat leek me zo onderhand wel duidelijk
(dat er verder niemand gaat dus):rolleyes: :conf:
Goed, neem ik Diesel mee. |
|
|
|
|