|
In Trance We Trust 009 Release Party
|
View this Thread in Original format
| johndeM |
Op Zaterdag 1 mei zal in Vat 69 te Leeuwarden Above & Beyond "the reunion" plaatsvinden.
Above & Beyond is bekend uit het verleden als één van de meest spraakmakende feesten in het noorden van Nederland waar diverse grootheden hebben gedraaid zoals Tiësto, Marco V, Yves de Ruyter, Push, Marco Bailey, Katana, Cor Fijneman, Signum, Laidback Luke en vele anderen.
Tijdens het evenement zal de nieuwste editie van In Trance We Trust, deel 9, officieel gereleased worden.
Dj Mark Norman mixte deze editie in navolging van Misja Helsloot, Johan Gielen, Lars Holte, Stigma, Cor Fijneman en Ton T.B. voor Black Hole Recordings.
Mark Norman zal deze avond geheel in stijl van deze mix cd draaien en wordt hierin bijgestaan door Marco V en Dj Joop.
Mark Norman is snel een gevestigde naam aan het worden in de lange lijn van succesvolle Nederlandse producers en bestormt de internationale scène.
Deze twee jonge zeer getalenteerde jongens, Mark de Jong en Norman Lenden hebben recentelijk getekend bij Black Hole Recordings en hebben het team versterkt en bevinden zich nu tussen top producers als Cor Fijneman, Ton T.B., Oliver Lieb, Midway/Ralphie B. en Mr. Sam & Fred Baker.
Ze zullen ons meer top producties brengen met de steun van Tiësto zelf. Recentelijk ontvingen ze de “Talent of the year 2003” prijs bij de Dutch DJ Awards en één van hen beste releases tot nog toe “Overkill” werd door dj’s over de gehele wereld gedraaid en werd een groot succes.
Mark Norman’s eerste release op Black Hole Recordings, “Stream” is een grote hit en de opvolger “Phantom Manor/Rush” word een nog groter success gezien de grote aandacht die de track nu al krijgt.
DJ Mark Norman stond eerder al op Trance Energy en heeft een typische stempel weten te drukken op deze editie van In Trance We Trust.
15 Tracks met een unieke Mark Norman sfeer werden geselecteerd, van de melodische Three Drives en Midway tot aan de wat ruigere tracks van Mojado featuring Mr. Sam, Alexander Gustaff en Mark Norman’s remix van Love Comes Again van Tiësto.
In Trance We Trust, anthems and hymns for those who believe
Above & Beyond “The Reunion”, Releaseparty In Trance We Trust
Vat 69, Leeuwarden
Line up: Marco V, Mark Norman, Joop e.a.
VVK: Euro 12,-
Deur: Euro 15,
Voor meer info: www.blackholerecordings.com, www.mark-norman.com, www.5th-events.com |
|
|
| franzelare |
helaas kan ik niet 1 mei want dan is armin in antwerpen ;)
de cd klinkt overgens wel weer lekker :) |
|
|
| Donna |
| Waarom heb ik die CD nog niet dan,moet zeggen dak ook al ff mn fxp niet misbruikt heb:P |
|
|
| Magic83 |
Zo das wel vet! Maar wel domme naam als Above & Beyond er zelf amper is :rolleyes:
Beetje ver alleen, Leeuwarden :mad: Wel vet hoor! :crazy: |
|
|
| franzelare |
| ik download niet donna, ik heb het orgineel :) |
|
|
| Stephan |
| Ik wacht wel tot 20 mei, dan zie ik ze wel op Tiësto's release feestje in de HMH :D |
|
|
| eXos |
Is er al een tracklist van die CD?
Ik weet t, ik loop een beetje achter :) |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
| quote: | Originally posted by eXos
Is er al een tracklist van die CD?
Ik weet t, ik loop een beetje achter :) |
Hier issie eXos :
01. DJ DANJO & ROB STYLES: DUENDE
02. RE:LOCATE: PASSION
03. PRIMER: THE SILVER LINING
04. THREE DRIVES: SIGNS FROM THE UNIVERSE
05. TERRY BONES VS. FRED BAKER PRESENT WATER PLANET: RETURN TO INNOCENCE (MR SAM’S TEARS IN HEAVEN INTERPRETATION)
06. MOJADO FEATURING MR SAM: NARANJA
07. TIËSTO FEATURING BT: LOVE COMES AGAIN (MARK NORMAN REMIX)
08. ALEXANDER GUSTAFF: SEX MACHINE (MARK NORMAN REMIX)
09. STARR: SUNSTROKE
10. MIDWAY: AMAZON (MESH REMIX)
11. CHOOPIE & SHMUEL: SUNRISING
12. CERN: THE MESSAGE (NORTHERN REMIX)
13. G&M PROJECT: SUNDAY AFTERNOON
14. SMITH & PLEDGER: FOREVER (MARK NORMAN VOCAL MIX)
15. MARK NORMAN: PHANTOM MANOR |
|
|
| MaGiK54 |
| Issie al te koop trouwens ? |
|
|
| franzelare |
| sinds de 19de is hij officieel tekoop, anders mag ik ook niet zeggen dat ik hem al heb geloof ik .... :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
| Op DanceGrooves staat hij al stiekum in de lijst ;) Nog niet bij nieuwe CD's, maar als je zoekt op In Trance We Trust staat tie er tussen met als releasedate 00 00 0000 en nog niet te koop :) |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Magic83
Maar wel domme naam als Above & Beyond er zelf amper is :rolleyes: |
Dit feest bestaat al wel een aantal jaartjes. Het heeft weinig met het duo Above & Beyond te maken, is gewoon toeval :) |
|
|
|
|