|
Lengte? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
mijn bodymass is nie zo goe peinz ik, 1m68 en 75 kilo variert na een weekend is het maar 70 raar maar waar.ma door in "den bouw" te werken zijn er wat van die kilo's in spieren veranderd.. althans dat denk ik :clown:
owla... ik ben verkeerd, ik heb me juist ff met men meterke gemeten, en het is dus1m75 en 75 kilo dat maakt dat ik toch nog gezond ben... eeeeeej wat een feest |
|
|
| djcresto |
| met al die lage bmi's hier, ksteek er echt bovenuit :o |
|
|
| cyberia |
| 72 ilookes voor 1m75, BMI lag rond de 23 dacht ik ,hebben die berekend bij bio als we het over voeding en dergelijken hadden |
|
|
| BEACHBOY |
| 1m87, 79kg, BMI is dus in orde :) |
|
|
| Tiger777 |
| Zou het dan toch kunnen dat de BMI gelijk heeft en ik ECHT ondervoed ben? :conf: :haha: |
|
|
| Nabistai |
BMI is maar een algemene regel hé, die is bijlange ni perfect. Een bodybuilder kan buivoorbeeld 130 kilo wegen en dan zou hij volgens BMI te veel wegen en moeten afvallen... Dus het is ni gezegd da ge ondervoed zijt ;)
(uit alles het positieve halen) :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
(uit alles het positieve halen) :D |
Da ist, ik zeg daarom ook altijd da der van magerte nog genen ene gestorven is... trouwes, ik zal wel een bierbuikske krijgen ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Da ist, ik zeg daarom ook altijd da der van magerte nog genen ene gestorven is... trouwes, ik zal wel een bierbuikske krijgen ;) |
heb al een buikske... zonder bier! :nervous: |
|
|
| Meltoz |
Lengte: 1m92
Gewicht: 79 kg
En da geeft nen BMI van 21,43... :) Gezond zekers ;) |
|
|
| Buoyant |
1.83 m
83 kg
volgens mij is dat net opt randje eh :)
maarja ik heb dan ook wel veel spiermassa gelukkig :D
das ook zwaar |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
1.83 m
83 kg
volgens mij is dat net opt randje eh :)
maarja ik heb dan ook wel veel spiermassa gelukkig :D
das ook zwaar |
Op't randje, ma ge zit er nog binnen zene: 24,78
Stevige gespierde voetballer, die Buoyant ;) :D |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Buoyant
maarja ik heb dan ook wel veel spiermassa gelukkig :D
das ook zwaar |
Spiermassa weegt zwaarder dan vet he ;) |
|
|
|
|