return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Son Kite på P3 Dans!
View this Thread in Original format
RebeL9
Skåningarna Son Kite kommer spela på P3 Dans imorgon onsdag (21/4).
sändningen börjar 22:00. De kommer intervjuas och spela låtar från nya albumet.
Missa inte!!
montana
det är spikat, hoppas att dom spelar lemon8 remix på "on air"
Sand Leaper
quote:
Originally posted by montana
det är spikat, hoppas att dom spelar lemon8 remix på "on air"


Med tanke på at Son Kite er progressive psytrance så tviler jeg sterkt på at de gjør det. Dessuten spiller de vel live? Noen måte å få hørt det på nettet?
Smekbar
Son Kite deejayar så vitt jag vet _aldrig_, de spelar live. Har dock för mig att Marcus ur Son Kite deejayar, men inte under Son Kite namnet. Var på releasefesten för det nya albumet, sjyssta grejer :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Smekbar
Son Kite deejayar så vitt jag vet _aldrig_, de spelar live. Har dock för mig att Marcus ur Son Kite deejayar, men inte under Son Kite namnet. Var på releasefesten för det nya albumet, sjyssta grejer :)


Marcus bruakde kalla sig DJ Metro på den gamla goda tiden. Han kan DJ:a riktigt bra om han vill men det inte så ofta han gör det nuförtiden. :)
lonne
Passar utmärkt så här på onsdagskvällen, luspank 2 dagar innan löning.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement