|
Son Kite på P3 Dans!
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
Skåningarna Son Kite kommer spela på P3 Dans imorgon onsdag (21/4).
sändningen börjar 22:00. De kommer intervjuas och spela låtar från nya albumet.
Missa inte!! |
|
|
| montana |
| det är spikat, hoppas att dom spelar lemon8 remix på "on air" |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by montana
det är spikat, hoppas att dom spelar lemon8 remix på "on air" |
Med tanke på at Son Kite er progressive psytrance så tviler jeg sterkt på at de gjør det. Dessuten spiller de vel live? Noen måte å få hørt det på nettet? |
|
|
| Smekbar |
| Son Kite deejayar så vitt jag vet _aldrig_, de spelar live. Har dock för mig att Marcus ur Son Kite deejayar, men inte under Son Kite namnet. Var på releasefesten för det nya albumet, sjyssta grejer :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Smekbar
Son Kite deejayar så vitt jag vet _aldrig_, de spelar live. Har dock för mig att Marcus ur Son Kite deejayar, men inte under Son Kite namnet. Var på releasefesten för det nya albumet, sjyssta grejer :) |
Marcus bruakde kalla sig DJ Metro på den gamla goda tiden. Han kan DJ:a riktigt bra om han vill men det inte så ofta han gör det nuförtiden. :) |
|
|
| lonne |
| Passar utmärkt så här på onsdagskvällen, luspank 2 dagar innan löning. |
|
|
|
|