|
Mr Sam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Maar bij al vriendelijke kerels, spijtig dat Dancemania niet naar AIB kan komen, khad hem graag ontmoet... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar bij al vriendelijke kerels, spijtig dat Dancemania niet naar AIB kan komen, khad hem graag ontmoet... |
inderdeed heel vriendelijk, en tepishore is wel een grappig ventje vind ik. :D indeed en met de versuz historie is het ook nie echt gelukt. |
|
|
| BEACHBOY |
hmmm, not very happy :(
k zou bijna mijne nick moeten veranderen in 'Fred Baker addict' dan. als het echt enkel hij was die voor die hemelse remixes zorgde...
kan ik het zo begrijpen dat dus elke remix waar bvb:
Mr. Sams The space between us mix
Mr. Sams Spiritual son of god remix
Mr. Sams Wonderful moments in love remix
Mr. Sams Like someone in Love
Mr. Sams the heart of trance remix
.........
....
..
staat, eigenlijk dus niet mr. sams werk is maar fred bakers???
clear this up for me plz!!! :nervous: :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik vrees het ja...:(
En troost u, voor mij was het ook een schok! Ik ben ook een fameuze Mr Sam fan geweest, en het is wel hard om dan ineens te horen dat hij eigenlijk niks zelf heeft gedaan maar constant succes heeft geoogst op Frad Baker zijn kap... |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vrees het ja...:(
En troost u, voor mij was het ook een schok! Ik ben ook een fameuze Mr Sam fan geweest, en het is wel hard om dan ineens te horen dat hij eigenlijk niks zelf heeft gedaan maar constant succes heeft geoogst op Frad Baker zijn kap... |
idd ja, shock :( :nervous: :eek: |
|
|
| Magistrate |
interessant interview met Mr Sam
| quote: | | Soon after that, I wanted to produce my own Mr Sam sound and records some music too. First I made my classes with doing many remixes and then making my own records and what a feeling I should say. Since I tasted this, my life changed for sure. |
|
|
|
| Lolo |
allé jongens toch. Het is geen schokkend nieuws toch?
Dit is een gewoonte in de dj wereld. David Guetta maakt zelf ook niks, zijn producer is joachim Garraud. Tiesto... no comment. Op alle niveaus heb je dj's die eigenlijk niks doen en hun naam op een track plakken.
Goe om te weten ok, maar zo'n schok is het ook ni he.
Ik weet niet precies wat er gebeurd is tussen die twee mannen, maar een ding is al zeker, het is een zure zaak voor beide.
L. |
|
|
| Push2005 |
Wel grappig dat Fred Baker z'n platen, op een drietal uitz na, platte en slechte zeik zijn geworden na zijn split met Mr Sam.
Fred baker mag ze dan wel allemaal geproduceerd hebben; ik denk dat hij qua ideeën niet zo creatief was als zijn partner. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Lolo
Dit is een gewoonte in de dj wereld. David Guetta maakt zelf ook niks, zijn producer is joachim Garraud. Tiesto... no comment. Op alle niveaus heb je dj's die eigenlijk niks doen en hun naam op een track plakken. |
Gelijk, allez ik zeg maar iets, nen Elof ofzo? :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Gelijk, allez ik zeg maar iets, nen Elof ofzo? :p |
hetzelfde voor Yves Deruyter, niet ? :p |
|
|
| Xilver |
| Over Yves Deruyter moogde niks verkeerd zeggen op dit forum, want die is heilig ofzo |
|
|
| The_G0dfather |
| Heiliger dan de paus i say |
|
|
|
|