|
Hi.nl
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Maar apart topic gestart omdat jullie zo geen random vragendraadje hebben. Anyway wie is dat wijfie in die reclame met der piano in de vorm van een gsm, lekker ding wel :p
edit:komaan echt niemand :( |
|
|
| SnuggLe |
Omdat het ook een onbekende vrouw is.
Das hetzelfde als ik vraag: He Eagle, wie was die schone belgische bij die frietkot daar? :) Das ook een random iemand dus :) Ook 'onbekend'.
Ik lul maar wat volgensmij :p |
|
|
| M_Peror |
| Het is geen 'BN'-er als je 't mij vraagt maar je weet nooit of iemand hier op het forum haar toevallig niet kent... wel vreemdere dingen meegemaakt hier :) |
|
|
| -TAIS- |
"Ik ben volslagen mobieeeeeeeeeeel"
Heb ook geen idee wie het is, en hoef het ook niet te weten. Zolang die reclame wordt uitgezonden vind ik het best (al wordt dat liedje wel irri na een poosje). |
|
|
| Blik |
| Dat vrouwtje speelt ook mee in de Pringles reclame, en ze heeft ook meegespeeld in zo'n serie van BNN, ben de naam van de serie alleen vergeten |
|
|
| Glaniskanis |
Speelde in "Cut" of "Cut Zomer" de rol van Gerrit (of allebei)... programma van BNN
Lekker ding idd
ook Pringles reclame
tis Sophie Tabouret btw
Pics:














Die donkere dus op alle pics
Toppertje naar ik zo dacht (Y)... met dank aan
http://forum.mokkels.nl en dan met name DEZE thread
Glaantje |
|
|
| New Wave |
Goed wk Glanis, goed werk.
Kijk, deze gozer post haast nooit maar als hij post dan is het nog een zinvolle ook. Mijn complimenten :) |
|
|
| Eagle` |
Effe topic uit het oog verloren thx voor de replies jonges :toothless
mooi speurwerk, sherlock :wtf: |
|
|
|
|