|
Is dit 1250 piek waard?
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
ik zou het niet kopen, als ik het goed lees zijn 2 verschillende draaitafels, en dat merk "phonic" ken ik niet , ik wet nie als dat wel zo goed is.
Greetz GERRIT!! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Der is ook een kans bij dat je opgelicht wordt enzow...dus ik zou noooit voor zo'n bedrag op een internetveiling kopen... |
|
|
| New Wave |
| achjah, je moet toch iets hebben om t ebeginnen....tis nog altijd beter dan die verrote Soundlabbhhzzzz.....wha in amersfoort zijn ze 459 vuile tyfus afzetters..... |
|
|
| TranceFool |
Ja die 2e hands troep lijkt me eigenlijk ook nix, ik denk dat ik toch wat nieuws ga kopen.
Thanx! |
|
|
| tbscope |
Phonic is een bekend en professioneel merk.
Je vindt hun producten zelfs terug in grote clubs.
Met 2de hands apparatuur kun je echte koopjes doen.
Je moet wel goed uitkijken.
In dit geval zou ik het niet kopen als ik het niet heb kunnen testen.
De prijs lijkt mij ook een beetje overdreven, voor 2de hands toch. |
|
|
| After8 |
Nou sorry maar ik zou het dus absoluut niet doen
en helemaal niet op een internet veiling (1250)
Ik raad je toch dan verder te sparen voor 2 dezelfde
Technics draaitafels:D :D |
|
|
| New Wave |
gheghe, veel sparen dus :-)
Ik begin met mindere kwaliteit spul...maarja......
LATOX |
|
|
| TranceFool |
| Bedankt voor de replys. Ik dacht eigenlijk zelf ook al dat het niet veel was. Ik ga dus waarschijnlijk voor het nieuwe spul. Heb nou 2000 piek gespaard dus ze zitten eraan te komen :). |
|
|
| Mysteric |
nu we het toch over Ibazar hebben...
Een vriend van me wilde een mengtafeltje kopen via Ibazar, had er eentje gezien en was de hoogste bieder enzo.
Blijkt hij de mengtafel van een van de Starlight dj's te kopen. DJ Richie Arte had een nieuwe nodig en deed de oude van de hand. Had ie een mooi tafeltje voor maar 350 piek.
En ja...ik heb een keer mijn legotrein verkocht voor een mooi prijsje via Ibazar. Dus ibazar is zo slecht nog niet... |
|
|
| TranceFool |
| Ibazar is niet slecht, je moet het wel alleen net treffen. Je kan er daar ook door iemand flink in je kont genomen worden en je hebt geen garantie |
|
|
|
|