return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Luke Chable @ Mazzo (28-05-2004) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
Is er hiervoor kaartverkoop en zo ja waar kun je de kaarten dan kopen?
kolkiewolkie
Ik zou, als ik hier naartoe zou gaan, ook even kijken waar er verder nog wat te doen is in A'dam.

En mocht er een vrouwtje bij de deur staan: vooral niet zeggen dat je 21 bent! Dus als ze er naar vraagt en je kunt zonder blikken en blozen vertellen dat je 23 bent, dan zou ik dat zeker niet laten :o .
SnuggLe
Van de Mazzo-emailservice:

Deze vrijdag is het de beurt van Deep Records (u weet wel, dat label van het zuidelijke Extrema) om Mazzo van een nieuwe fundering te voorzien. Deep Records heeft voor deze gelegenheid de Australier Luke Chable uitgenodigd, samen met de nieuwe sensatie Madoka. De laatste maakte naam als rap rijzende ster in de progressive scene met een aantal sterke tracks die gekenmerkt worden door zachte melodielijnen begeleid door heftige percussie. Naast deze dj’s is er ook een live-optreden van Mode II. De visuals zijn van Extrema’s vj Judocus.

HiGH_NrG
Gaan er nog mensen?
ChooChoo
Ik wil heel graag gaan, maar het is nog maar de vraag wat de rest van mn vrienden doen:) Maar is het nou voorverkoop of gewoon aan de deur?
Partyhardy!
Wij zijn van de party! Chable!!!!! :cool: :)
ATL_Trancer
grettings NLTAs!!! I'm currently doing a study abroad program in Metz, France, and will be coming up this weekend to amsterdam. Are any of you all getting together for this? I would love to meet some TAs from there, and party with you!!

I'll also be going to the Dancetour Breda... who else is going to this??
-Gavin
Tim81
Ben helaas niet van de partij... Hopelijk op Extrema!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tim81
Ben helaas niet van de partij... Hopelijk op Extrema!


Hey! je moet wel komen hoor! :cool:
Tim81
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hey! je moet wel komen hoor! :cool:


"Spring maar in je eentje!!"

tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
"Spring maar in je eentje!!"


Ik ben er ook nog bij ;)

Jammer Tim, maar idd Extrema staat hij ook weer, met nog eens een groot aantal grootheden naast zich!


quote:
Originally posted by ATL_Trancer
grettings NLTAs!!! I'm currently doing a study abroad program in Metz, France, and will be coming up this weekend to amsterdam. Are any of you all getting together for this? I would love to meet some TAs from there, and party with you!!

I'll also be going to the Dancetour Breda... who else is going to this??
-Gavin



He man! We will be getting together in the club.. it's rather small so we will see each other there surely. Just watch out for a jumping screaming (maybe reflecting) CHABLE MANIAC, and you will find most of the other TA-s :D
Partyhardy!
Chable! Chable! Chable!!! :tongue3 ;)

Het was weer een heerlijke party! :cool:
Hij begon rond kwart over 2 met zijn set en opende gelijk met een fantastische plaat => Lostep - Burma (Losteps Stoned Immaculate Mix) :eyespop: Gekkenhuis dus!
Het was helemaal niet druk, dat vond ik wel jammer, de Mazzo is gelukkig een kleine club dus dan is het er al wel wat sneller vol op de dansvloer. Echt een gezellige tent is het want je staat lekker dicht bij de dj en is gewoon knus :)
We kwamen ook meteen de partyanimals uit het oosten tegen! :D Choochoo, David en Daniel!

Maar goed weer verder over Chable zijn set; Ik vond hem overall gewoon erg lekker draaien maar het had van mij nog wel wat dieper gemogen en wat meer onbekend werk en meer eigen werk. Hij draaide nummers als Nikola Gala - Swing to Harmony, Filterheadz - Yimanya en Sasha - Belfunk :tongue3 Heerlijke nummers natuurlijk maar het had van mij iets "vernieuwender" gemogen ;)

Vond er verder ook gezellige people rondlopen waarvan de meeste ook echt speciaal voor Luke Chable kwamen :) Hij is gewoon echt 1 van de beste producers van dit moment voor mij en ook wat betreft dj-en is hij een topper! :eyespop:
Conclusie=> zeer gezellige avond met super muziek en mijn maatjes Tijs, Dave en Lex! :cool: :) Perfect dus! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement